Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- حجت‌الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س) بیان کرد: تمام افتخارات قیام عاشورا و نهضت امام حسین علیه‌السلام مدیون حضرت زینب (س) است.

او ادامه داد: زمانی که فریاد کوبنده حضرت زینب (س) در کوفه و شام در برابر آن جمعیت ارائه شد مردم هوشیار و بیدار شدند و این جهاد زینبی بود که قیام عاشورا را از تحریف نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه بوشهر عنوان کرد: امروز اگر حقیقت و واقعیت‌های انقلاب به جامعه و جوانان معرفی نشود به یقین دشمنان با لجن پراکنی و تحریف، مقدسات جامعه را لکه‌دار می‌کنند و فرهنگ شهدا را از مظلومیت بیرون می‌آوردند و مظلوم را جای ظالم می‌نشانند.

دشتی تاکید کرد: حافظان نظام و انقلاب اسلامی وظیفه جهاد تبیین دارند، نباید همراه با دشمن سیاه نمایی کنیم. امروز دشمنان، مقدسات و ارکان نظام اسلامی از جمله مجلس، سپاه پاسداران، شورای نگهبان و دیگر نهادها را با شایعه سازی و تحریف زیر سوال می‌برند.

او تاکید کرد: باید جایگاه روحانیت در جهاد و شهادت، مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی معرفی و یاد و خاطره آنان زنده نگه داشته شود چراکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، زنده نگه داشتن دفاع مقدس است.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: امروز در جنگ اقتصادی اعتبار و هزینه آماده نیست و ۲ مانع بزرگ تحریم و نبود امکانات در برابر خودمان داریم، مدیری می‌تواند در این شرایط جنگی و سخت موفق شود که دارای فرهنگ انقلابی و جهادی باشد.

دشتی ادامه داد: در این شرایط مدیر اشرافی به درد نمی‌خورد مدیری که زندگی اشرافی دارد نمی‌تواند اهداف مورد نظر جامعه اسلامی را محقق کند.

او افزود: مدیرانی‌که پشت میز نشسته‌اند و از آنجا بیرون نمی‌آیند نمی‌تواند در حل مشکلات اثربخش باشند. مدیران باید در عرصه و میدان قرار داشته باشند تا مشکلات مردم از نزدیک ببیند.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس و با بیان اینکه حدود ۴ هزار شهید روحانی داریم بیان کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۳۴۰ نفر آنان در جنگ ۸ ساله، ۴۰ نفر قبل از انقلاب به شهادت رسیدند و ۳۸ از شهدای روحانی جز شهدای مدافع حرم هستند و نشان دادند که روحانیت همیشه پیشتاز بوده است.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی قیام عاشورا جهاد تبیین زندگی اشرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی

به گزارش «تابناک»، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد (با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر درباره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت (که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. 

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج