Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: در این شرایط کنونی جامعه مدیر اشرافی به درد نمی‌خورد مدیری که زندگی اشرافی دارد نمی‌تواند اهداف مورد نظر جامعه اسلامی را محقق کند.

حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: تمام افتخارات قیام عاشورا و نهضت امام حسین علیه‌السلام مدیون حضرت زینب (س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: زمانی که فریاد کوبنده حضرت زینب (س) در کوفه و شام در برابر آن جمعیت ارائه شد مردم هوشیار و بیدار شدند و این جهاد زینبی بود که قیام عاشورا را از تحریف نجات داد.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: امروز اگر حقیقت و واقعیت‌های انقلاب به جامعه و جوانان معرفی نشود به یقین دشمنان با لجن پراکنی و تحریف، مقدسات جامعه را لکه‌دار می‌کنند و فرهنگ شهدا را از مظلومیت بیرون می‌آوردند و مظلوم را جای ظالم می‌نشانند.

دشتی اضافه کرد: حافظان نظام و انقلاب اسلامی وظیفه جهاد تبیین دارند، نباید همراه با دشمن سیاه نمایی کنیم و به تعبیر مقام معظم رهبری امروز دشمنان، مقدسات و ارکان نظام اسلامی از جمله مجلس، سپاه پاسداران، شورای نگهبان و دیگر نهادها را با شایعه سازی و تحریف زیر سوال می‌برند.

وی تاکید کرد: باید جایگاه روحانیت در جهاد و شهادت، مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی معرفی و یاد و خاطره آنان زنده نگه داشته شود چراکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، زنده نگه داشتن دفاع مقدس است.

خطیب نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی اعتبار و هزینه آماده نیست و ۲ مانع بزرگ تحریم و نبود امکانات در برابر خودمان داریم، مدیری می‌تواند در این شرایط جنگی و سخت موفق شود که دارای فرهنگ انقلابی و جهادی باشد.

دشتی ادامه داد: در این شرایط مدیر اشرافی به درد نمی‌خورد مدیری که زندگی اشرافی دارد نمی‌تواند اهداف مورد نظر جامعه اسلامی را محقق کند.

وی خاطر نشان کرد: مدیرانی‌که پشت میز نشسته‌اند و از آنجا بیرون نمی‌آیند نمی‌تواند در حل مشکلات اثربخش باشند. مدیران باید در عرصه و میدان قرار داشته باشند تا مشکلات مردم از نزدیک ببیند.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس و با بیان اینکه حدود ۴ هزار شهید روحانی داریم افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۳۴۰ نفر آنان در جنگ ۸ ساله، ۴۰ نفر قبل از انقلاب به شهادت رسیدند و ۳۸ از شهدای روحانی جز شهدای مدافع حرم هستند و نشان دادند که روحانیت همیشه پیشتاز بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی