Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:49:52 GMT

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۳۸۲۷

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۰) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه خلخال: روستای خورش رستم نیازمند حمایت جدی دولت است/ لزوم توجه مسؤولان به تامین آب شرب روستاهای منطقه

حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال با قدردانی از مردم شهرستان خلخال برای حضور و برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: اهالی روستاهای بخش خورش رستم و هشجین خواستار توجه جدی دولت به رفع محرومیت از این مناطق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار تامین نیازهای اهالی این منطقه از سوی دولت و تسریع در گازرسانی و تسریع در رفع کمبود آب شرب در منطقه شد.

امام جمعه خلخال به نعمت رهبری و ولایت در کشورمان تاکید کرد و گفت: امروز ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در اوج قرار دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و یادآوری قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ در چهلم شهدای قیام مردم قم، بیان کرد: اگر قیام مردم تبریز نبود، قیام مردم قم و مجاهدت این مردم به فراموشی سپرده می‌شد.

اسدی از پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس بابت تحقق پیگیری‌ها در خصوص دستگاه سی‌تی‌اسکن گفت: شهرستان خلخال با تلاش‌ها و پیگیری این نماینده صاحب سی تی اسکن مجهز به آخرین فناوری شد که جای قدردانی دارد.

امام جمعه بیله سوار: ازدواج آسان و تسهیل مقدمات ازدواج جوانان مصداق عینی اعمال صالح است

حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه بیله سوار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر، گفت: ازدواج آسان و تسهیل کردن مقدمات ازدواج توسط والدین، مصداق عینی اعمال صالح و صدقه جاریه در همین ماه مبارک رجب است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن ۲۹بهمن و قیام مردم تبریز بیان کرد: استمرار انقلاب با استراتژی اقتصاد مقاومتی راهبرد اساسی نظام است و منشور اقتصاد مقاومتی همان توجه به ظرفیت آمایش سرزمینی و استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و خارجی است.
 
عزیزی در ادامه از رئیس دستگاه قضا و به‌ویژه دادستان کل کشور خواست به‌عنوان مدعی العموم در بحث منطقه آزاد تجاری در خصوص ترک فعل، بر این چالش استانی و منطقه‌ای وارد شده و موضوع را برای همیشه حل و فصل نمایند.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به رشد بی‌رویه بیکاری و آسیب‌های اجتماعی در این منطقه مرزی گفت: مهاجرت هزاران بیکار این منطقه جهت اشتغال به استان‌های دیگر، شایسته مردم انقلابی و مرزدار شهرستان بیله سوار نیست و باید مسرولان هر چه سریعتر نسبت به این مهم، تدبیری اورژانسی و فوری نمایند.

امام جمعه پارس آباد: استعداد کشاورزی منطقه مغان در راستای کاهش بیکاری منطقه به‌کار گرفته شود

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به اهمیت ازدواج در اسلام، از زوجنین خواست برای جلوگیری از فرو پاشی کانون خانواده که زن و مرد تکیه‌گاه همدیگر هستند، زندگانی حضرت زهرا (س) و حضرت علی(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی به قیام ۲۹ بهمن مردم آذربایجان اشاره کرد و افزود: ابتکار عمل در قیام ۲۹ بهمن باعث گسترش مبارزات و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

امام جمعه پارس آباد به استعداد منطقه در زمینه‌های کشاورزی و دامپروری تاکید و از وجود بیش از 10 هزار نفر بیکار در منطقه مغان انتقاد کرد.

وی همچین از شهردار و اعضای شورای اسلامی قدردانی کرد و درخواست کرد تا با هماهنگی فرماندار و دادستان نسبت به حل مشکل ۲۰ ساله زمین‌های مسکونی داخل شهر اقدام شود.

امام جمعه شهرستان نیر: ضرورت توجه نخبگان به مساله جهاد تبیین در جامعه

حجت الاسلام آین نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر به نقشه‌های رو شده دشمنان اشاره کرد و گفت: ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی، نقشه امروز دشمنان است بنابراین همه مسؤولان به‌ویژه متولیان فرهنگی از جمله ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف در کنار سپاه  وظیفه دارند در پایگاه‌های بسیج و مساجد جهاد تبیین راه‌اندازی کنند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین، سفارش اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: باید الگوهای عملی برای جهاد تبیین توسط متولیان و مسؤولان عملیاتی شود.

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات وین بیان کرد: ایران در مذاکرات وین توافقی که تضمین محور بوده و راستی آزمایی شده باشد را امضا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس تصریح کرد: جریان روحانیت متعهد به بسط تفکر اسلام ناب با امکانات کم اقدام می‌کند و این علت اصلی دشمنی دیرینه استعمار با روحانیت متعهد است.

امام جمعه شهرستان نیر از فعالان حوزه علم و فرهنگ نیز خواست جهت فعال شدن دبیرخانه تجلیل از مشاهیر، مفاخر، نخبگان و نیروهای مقیم شهرستان نیر سطح کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه نماز جمعه توافق امام جمعه شهرستان نیر حجت الاسلام جهاد تبیین قیام مردم بیله سوار ۲۹ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اشاش نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل از روز جمعه شاهد نفوذ سامانه بارشی فعال به استان اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم جو پایدار طی روز چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل افزود: هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز و به ویژه جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخر هفته ابرناکی هوا، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: با توجه به رخداد بارش های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها نیز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: لذا طی روزهای جمعه و شنبه شرایط برای طبیعت گردی و صعود به ارتفاعات استان مساعد نیست.

کد خبر 6093147

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند