Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - قباد مبشری گفت: یکی از رویکرد‌های کمیته امداد از ابتدای تأسیس تاکنون استفاده از مشارکت‌های مردمی در زمینه کمک به نیازمندان در سرفصل‌های اکرام ایتام و محسنین، زکات، صدقات، جشن‌ها و پویش‌های مردمی، استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری و برنامه‌های مختلف این نهاد در طول سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امسال مردم خیر و نیکوکار بیش از ۱۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در سرفصل‌های مختلف به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.

مبشری بابیان اینکه در زمان حاضر ۴۷ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۳ هزار تن از حمایت کمیته امداد استان برخوردار هستند، گفت: از آمار تحت حمایتی کمیته امداد استان، ۹ هزار یتیم، ۱۷ هزار زن بی‌سرپرست و ۱۷ هزار دانش‌آموز و دانشجو هستند که سالانه از خدمات این نهاد در زمینه‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مؤسسات خیریه و همراهی افراد نیکوکار پشتوانه محکمی برای نیازمندان کمیته امداد است، گفت: با توجه به اینکه منابع مالی کمیته امداد محدود است و بخشی از این منابع از طریق کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود از همه افراد خیر و نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با مشارکت و همراهی این نهاد، نیازمندان را یاری کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی خیران و نیکوکاران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی