Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@03:20:29 GMT

نکونام: در بدترین زمان پنالتی از دست دادیم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۴۳۳

نکونام می گوید این سومین بازی است که می‌توانستیم برنده باشیم و نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:اینکه سازمان لیگ اجازه می‌دهد تیم‌ها در رفسنجان بازی کنند خوب نیست، اینکه زمین تیم رفسنجان آماده نیست ناراحت کننده است.

به گزارش طرفداری، جواد نکونام پس از تساوی فولاد مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت:

در ابتدا وظیفه دارم بگویم اینکه سازمان لیگ اجازه می‌دهد تیم‌ها در این شهر بازی کنند خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه زمین تیم رفسنجان آماده نیست ناراحت کننده است. نباید تیم‌ها یک ساعت از کوه و کمر بالا بیایند و بازی کنند. باز و بسته بودن در ورزشگاه هم فرقی نمی‌کرد. دوست دارم تمام تیم‌ها بهترین امکانات را داشته باشند. امیدوارم شرایط مس در ادامه درست شود وگرنه سازمان لیگ باید فکری کند. رفت و آمد به رفسنجان سخت است. ساعت بازی‌های هم که سازمان لیگ می‌گذارد رفتاری آماتور وغیرحرفه ای است اما نامش را لیگ برتر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد:

شناخت کافی از تیم حریف داشتیم. نیمه اول باد وحشتناکی می‌آمد و بازی تحت تاثیر قرار گرفت. آنها تبحر خاصی در بازی‌های هوایی داشتند، اما باد به آنها کمک کرد و توپ‌شان گل شد. می‌دانستیم نیمه دوم برای ما بهتر خواهد شد. می‌توانستیم ابتدای نیمه دوم به گل برسیم. با حرف‌هایی که زدیم و تغییراتی که ایجاد کردیم فکر می‌کردیم شرایط بهتر می‌شود. وزش باد کم شد، اما دست از تلاش برنداشتیم. برخلاف اینکه برای پنالتی تمرین کرده بودیم در بدترین زمان ممکن پنالتی را از دست دادیم.

نکونام گفت:

3 امتیاز را جا گذاشتیم و از این موضوع واقعاً ناراحتم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در خانه تیم خوب مس توانستند یک امتیاز بگیرند. بازی برنده بازی می‌شدیم و 3 امتیاز با یک امتیاز عوض شد. واقعاً عصبی و ناراحتم و با بازیکنان هم صحبتی نکردم. عصبانیتم از نتیجه است و نگاه‌مان به آینده است تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد بازیکنانی که این تیم جذب کرده است، خاطرنشان کرد:

صحبتی که می‌کنم از نظر فنی است. شیری از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران است. در کنار نجاریان دو تا از بهترین دفاع راست‌های فوتبال ایران را داریم. در آینده خواهید دید که شیری چه کیفیت بالایی دارد. امروز هم کیفیت او را دیدیم و این تنها 30  یا 40 درصد توانایی او بود. آرش رضاوند را هم جذب کردیم و با وجود اینکه کم بازی کرده یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران است و فقط نیاز دارد از بدنی کمی بهتر شود.

وی افزود:

خلعتبری را هم گرفته‌ایم و می‌توانیم از تجربه و بزرگی روح او استفاده کنیم. من با او همزبازی بودم و امروز وقتی وارد زمین شد شرایط را تغییر داد. او در جام‌جهانی هم بازی کرده است و فقط نیاز به هماهنگی داریم. اگر دو هفته با تیم کامل تمرین کنیم به شرایط ایده‌آل می‌رسیم. کوشکی هم بازیکنی است که فوتبال ایران خیلی باید از او مراقبت کند.

وی گفت:

در سه هفته اخیر با تیم‌های خیلی خوبی بازی کردیم. امروز هم باید می‌بردیم اما نشد. از شرایط تیم رضایت دارم اما از ایده‌آل‌های من کمی فاصله داریم.

سرمربی فولاد در مورد پنالتی که شیمبا از دست داد، تصریح کرد:

پنالتی گل هم نشود ایراد نمی‌گیرم. این سومین بازی است که می‌توانستیم برنده باشیم و نیستیم. دوست دارم پنالتی گل شود و حالا هم که نشده ایرادی ندارد. ناراحتم که می‌توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم، اما نشد. در نیمه دوم بازی یک طرفه بود و دروازه‌بان ما یک توپ هم نگرفت.

نکونام در ارتباط با عملکرد تیم داوری، عنوان کرد:

دقیقه 61 یک پنالتی اتفاق افتاد که داور خطا اعلام نکرد، اما در کل قضاوت خوبی داشت. بازی سخت و سنگینی بود. تنها نقطه تاریک خطای دقیقه 61 بود. در کل داوری خوب بود و تیم داوری از عهده بازی برآمد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان خطاب به پورعلی گنجی بعد از تمرین با پرسپولیس؛ ببین چه افتخاری نصیبت شد! مارک ویلموتس هر نتیجه ای بگیرد، امروز اخراج می شود! تباس: رئال مادرید می تواند ام باپه و هالند را جذب کند؛ وضعیت بارسلونا و یوونتوس خوب نیست اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به رونی به خاطر صحبت در مورد علاقه به مصدوم کردن بازیکن چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران سازمان لیگ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم

فدریکو والورده مقابل منچسترسیتی یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای خودش را انجام داد. 

طرفداری | فدریکو والورده یکی از مهره های مهم رئال مادرید در جریان جدال سخت و نفس گیر با منچسترسیتی بود، دیداری که با نتیجه 1-1 به ضربات پنالتی رفت و در نهایت به صعود مادریدی ها و حذف مدافع عنوان قهرمانی ختم شد. والورده در آن بازی عنوان بازیکن برتر زمین را به خودش اختصاص داد و حالا در مصاحبه با ESPN در مورد حس و حالش در آن بازی حرف زده است. 

خستگی مفرط مقابل منچسترسیتی

هیچ وقت در عمرم آن قدر خسته نشده نبودم! در موردش با خانواده ام و بیشتر از همه با خودم صحبت کردم. اینکه توپ را نداشته باشی و بیشتر وقت ها در حال دفاع نزدیک به دروازه ات باشی، باعث خستگی مفرط می شود و باعث می شود فوتبال را به شکل متفاوتی تجربه کنی، اما خدا را شکر توانستیم صعود کنیم.

 اگر آماده نیستید، بگویید! 

وقتی دو تیم داشتند پنالتی می زدند، واقعا اذیت شدم، سابقه نداشت در مسابقه ای با این درجه از اهمیت به ضربات پنالتی بروم، بردن آن خیلی لذت بخش بود. تصمیم گرفتم به خاطر خستگی، پنالتی نزنم چون باور دارم آمادگی ذهنی در آن لحظه مهم ترین عنصر است. اگر احساس می کنید آمادگی کافی را ندارید، باید بگویید چون واقعا چیزی از شما کم نمی شود. فکر می کنم در آن لحظه باید از آن غرور و خودخواهی هم دست کشید، و اگر برای این لحظه آماده نیستم، باید ضربه را به هم تیمی هایم بدهم. رئال همیشه رئال است و ما این را در این لیگ قهرمانان نشان داده ایم.

رابطه نزدیک والورده و آنچلوتی 

آنچلوتی؟ برای من او مهم ترین فردی است که امروز در فوتبال با او سر و کار دارم، هم داخل و هم خارج از زمین. او همیشه جویای احوال من و خانواده ام است، این مهم ترین چیز است. رفتار آنچلوتی به گونه ای است که حس می کنید عضوی از خانواده خودتان است.  

  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی