Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@07:16:15 GMT

عوامل ایجاد رعب و وحشت در بومهن دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۷۵۳

عوامل ایجاد رعب و وحشت در بومهن دستگیر شدند

پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری عوامل ایجاد رعب و وحشت در شهر بومهن خبر داد. سرهنگ بهزاد عبدیان عصر جمعه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل ایجاد رعب و وحشت و قمه کشی پیرو انتشار فیلمی مبنی بر شرارت و قمه کشی در نیمه‌های شب سه شنبه شب کشی واقع در خیابان اصلی شهر بومهن خبر داد.

وی افزود: تعدادی افراد شرور که باعث ایجاد تخریب و رعب و وحشت در نیمه‌های شب سه شنبه، واقع در خیابان اصلی شهر بومهن شده بودند با تلاش همکاران ایثارگر، جان بر کف و همیشه در صحنه انتظامی هر چهار نفر شرور در مخفیگاه هایشان دستگیر و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبدیان گفت: از متهمین تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر و چاقو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پردیس به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد، و بیان داشت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش باقدرت پوشالی و کذایی خود امنیت و آرامش شهروندان را که خط قرمز پلیس است مختل و سلب کنند.

عبدیان در پایان بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس تاکید و اظهار داشت: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم وامنیت عمومی را در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وحشت وحشتناک وحشتناک ترین پله وحشتناک ترین روش شکنجه رعب و وحشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان تهرانی را نگران کرد.

حال پلیس تهران اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده و فردا بازسازی صحنه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند