Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرحامد اختری عصر روز جمعه اظهار داشت: دستور رییس جمهور برای آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل دریای خزر اقدامی محکم و قاطع برای بازگشت حریم سواحل به عموم مردم بود. 

وی افزود: خوشبختانه حتی با وجود یکروز باقی مانده به مهلت ۲۰ روزه رییس جمهور تمامی سواحل گیلان که پیش از این در اختیار دستگاههای دولتی بود به طور کامل آزادسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان همچنین به تصرفات اشخاص حقیقی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از سواحل گیلان در اختیار و تصرف اشخاص حقیقی قرار دارد که برای آزادسازی به حکم قضایی نیاز دارد که برای مراحل بعدی در اولویت آزادسازی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

ماموریت جدید رئیسی برای وزیر کشور رییس‌جمهور: صدور سند برای اراضی ساحلی مبنای قانونی ندارد

وی با بیان اینکه ۱۵ درصد سواحل استان گیلان در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی بود، اظهار داشت: از این میزان ١١درصد آن در تصرف دستگاه های دولتی بود و چهار درصد باقی مانده هم در تصرف اشخاص حقیقی است.

رییس جمهور هشتم بهمن ماه امسال در پانزدهمین سفر استانی خود مهمان مردم استان گیلان بود. رییس جمهور تنها روز پس از سفر خود به گیلان و بعد از بازدید از تصرفات سواحل این استان از سوی مجتمع های دولتی طی دستوری حداکثر ۲۰ روز برای آزادسازی تمامی سواحل دریای خزر از گیلان تا استان گلستان دستور مستقیم صادر کرد.

گیلان دارای بیش از ۲۸۰ کیلومتر نوار ساحلی از چابکسر تا آستارا است.

231

کد خبر 1604259

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم استان گیلان سیدابراهیم رئیسی اشخاص حقیقی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور

دریافت 79 MB کد خبر 6099306

دیگر خبرها

  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود