Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز گفت: موقعیت‌های گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

خبرگزاری میزان - علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*نسبت به بازی‌های خانگی و ۳-۴ بازی که قبلا در خانه داشتیم، در بازی امروز بهتر بودیم و موقعیت‌های گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سیستمی که بازی کردیم، از تلاش بچه‌ها یعنی دوندگی و کار تاکتیکی آنها راضی هستم.

*آنچه می‌خواستیم و صحبت کردیم، بچه‌ها انجام دادند. چند موقعیت گلزنی هم داشتیم که ۲-۳ توپ را واقعا فکر کردم به گل تبدیل شد. سخت بود که این توپ‌ها به وارد دروازه نشد هم نیمه اول و هم دوم. باید از این موقعیت‌ها استفاده کنیم. از این سیستم در ۲ بازی استفاده کردیم که راضی بودم.

*از اینکه توپ‌ها به گل تبدیل نشد راضی نبودم. بچه‌ها زحمت خود را کشیدند و هر بازیکنی می‌خواهد بهترین بازی را انجام دهد و از تلاش آنهایی که در زمین بودند و حرف شنوی داشتند تشکر می‌کنم. آنها در این سیستم خوب کار کردند و از نظر تاکتیکی جواب دادند.

*اینکه موقعیت گل داشتیم و به گل تبدیل نشد سخت بود. نه اینکه می‌توانستیم راحت ۳ امتیاز را بگیریم اما نفت هم تیم خوبی است. تیم ما فرمان می‌داد چه موقع حمله کند و چه موقع گردش توپ داشته باشد. 

*آمده بودیم که ببریم. ۲ مسئله وجود دارد؛ اینکه حریف آنالیز می‌کند و وقتی حریف می‌بیند یک سمتی قوی‌تر هستیم آنجا را پوشش می‌دهد. یک مورد این بود و مورد دیگر اینکه یوسف دیر به ما ملحق شد اما از او راضی هستم. او شعور فوتبالی خوبی دارد و می‌داند چه موقع باید برود و حمله کند. کناره‌های او هم همکاری می‌کردند اما در بازی‌های آینده بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: خیری: شکست‌ناپذیری استقلال یک هنر است/ شرایط تراکتور بهتر شده، نباید آن‌ها را دست کم گرفت

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی شیراز علی اصغر کلانتری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فجر لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی شیراز علی اصغر کلانتری گل تبدیل موقعیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد. پی‌اس‌جی در بازی رفت هم با همین نتیجه شکست خورده بود و با تکرار آن، قید صعود به فینال را زد.

پی‌اس‌جی در بازی امشب کمی بدشانس هم بود چرا که 6 بار به تیرک دروازه حریف ضربه زد و نتوانست راه گلزنی به تیم آلمانی را پیدا کند.  

مارکینیوش، بازیکن پاری سن ژرمن، پس از بازی در مصاحبه به کانال پلاس گفت:"آن‌ها کار خاصی انجام ندادند. آن‌ها دو گل از کرنر و یک پاس عمقی که ما روی آن کار کرده بودیم، به ثمر رساندند. باید بهتر دفاع می‌کردیم. به جزئیات کوچک دقت نکردیم، ما خیلی بیشتر از آن‌ها موقعیت گل خلق کردیم. ما موثر نبودیم. آن‌ها کارآمد بودند، دو گل زدند و هر دو بازی را بردند."

او درباره دلایل شکست تیمش گفت:"چیزهای زیادی برای حذف از این رقابت وجود دارد. در ابتدای فصل هیچکس باور نمی‌کرد که ما تا این حد پیش برویم. ما چون الان حذف شدیم نباید همه چیز را دور بریزیم. باید به یاد داشته باشیم که این یک پروژه جدید با مربی جدید است. چیزهای مثبتی برای فصل آینده وجود دارد. هواداران و خانواده‌های ما باید پس از حذف آرامش خود را حفظ کنند. هر دو تیم در این رقابت‌ها پیشرفت کرده‌اند، ما خیلی به هم نزدیک بودیم. باید بهتر کار می‌کردیم و برنده می‌شدیم."

دیگر خبرها

  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • قحطی گل در دیار کویر
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو