Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خطیبی بعد از شکست تیمش در دیدار با پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: به رسم ادب بازی که بازی قبلی را بردیم و در اراک  به ما تبریک گفتند به تیم پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنانش تبریک می‌گویم. بازی هم می‌توانست مساوی شود، هم می‌شد ما ببریم و هم می‌شد ما گل بزنیم ولی پرسپولیس از فرصت‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانم زحمت خود را کشیدند ولی یک مورد برای من عجیب بود.

وی افزود: از کیفیت داوری واقعا راضی نیستم. ما در  نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم آن هم در صحنه‌ای که ما یک فرصت تک به تک داشتیم ولی داور آفساید گرفت، گل حامد پادکل هم در شرایط مشکوک به آفساید رقم خورد اما این مسائل می‌گذرد و اشتباهات داوری ایرادی ندارد اما نوع صحبت کردن پیام حیدری برای من عجیب بود.من فکر می کردم او خیلی با شخصیت است ولی طوری صحبت می‌کرد که در شان داور یک بازی نبود. او طوری با کادر فنی ما حرف می‌زد که کلاسش داوری ما را پایین آورد. داوران ما چون کارت قرمز دارند فکر می‌کنند هر کاری که دوست دارند می‌توانند انجام بدهند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک خطاب به پیام حیدری گفت: آن کلمه‌ای که برای من استفاده کرده‌ای برای خودت.شما شخصیت خودت را نشان دادی. از این بابت ناراحت هستم که در بازی به این خوبی داور شخصیتش را این مدلی نشان داد.

خطیبی در نشست خبری نیز گفت: هم پرسپولیس می‌توانست برنده باشد، هم می‌شد ما برنده باشیم و اگر باهوش بودیم شاید می‌شد بازی حتی مساوی شود. کادر فنی پرسپولیس در اراک به ما تبریک گفت و ما هم به رسم ادب به آنها تبریک می‌گویم.

وی یادآور شد: اصلا در ذهن من نبود ولی فکر می‌کردم شخصیت این آقا(داور) خیلی بالاتر است.در مورد داور و صحنه‌ها هم کارشناسان نظر می‌دهند. در نیم فصل اول 6 الی 8 امتیاز ما ضرر کردیم که بیشترین ضرر برای تیم ما بود. ظاهرا این موضوعات دوباره شروع شده است. اگر هزار کارشناس هم بگوند صحنه آفساید بوده یا نه دیگر به درد ما نمی‌خورد. نکته‌ای که عجیب بود الفاظ بد داور وسط و داور چهارم بود.به داور می‌گویم چرا در صحنه‌های ما به هم کمک نمی‌کنید ولی در صحنه‌های پرسپولیس به هم کمک می‌کنید.او بعد از این صحبت به من گفت قطع است! به او گفتم اگر سیستم قطع است چرا آنها را در گوشتان گذاشتید، برای مدل گذاشته‌اید؟

سرمربی تیم آلومینیوم اراک تاکید کرد: بعد از این صحبت من حرفی زد که همان چیز را به خودش می‌گویم. اگر بگوییم او با ما بد حرف زد کسی باور نمی‌کند. اگر یک مربی این کار را انجام بدهد فورا با او برخورد می‌کنند. الان او با من این مدلی صحبت کرده من باید به چه کسی اعتراض کنم؟ به این مسائل رسیدگی نمی‌شود ولی باز هم می‌گویم حرفی که به خود من زد برای خودش است. او شخصیتش را خوب به من نشان داد اما در کل همه از بازی لذت بردند و هر دوتیم یک فوتبال تاکتیکی ارائه کردند. ما برای بازی های بعدی تلاش می‌کنیم و به امید خدا جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی تیم آلومینیوم اراک رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا منصوری که سابقه 10 قضاوت در دربی استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، به اولین بار که ماموریت این بازی به او محول شد می‌پردازد و خاطره‌ای جالب از آن بازی تعریف کرد.

منصوری که گفته می‌شود در آخرین دربی این فصل نیز نامش در لحظه آخر از جمع کمک داوران خارج شده، درباره اولین قضاوتش در دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌گوید: من داور بین المللی بودم. برایم بازی هیجان انگیز بود. قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اصلا فشار و استرسی را احساس نمی‌کردم. آن موقع شرایط طوری بود که اگر خاطرتان باشد هواداران از شب قبل از بازی کنار استادیوم حاضر می‌شدند و صبح زود هم روی سکوها می‌رفتند و کلا هم یک لاین سکوها خالی بود و تمام سکوها پر می‌شد از تماشاگر.

وی ادامه داد: وارد چمن که شدیم از تونل پشتی و دوستان آن موقع خیلی بیشتر هم نارنجک می‌زدند. همین که آمدیم بیاییم داخل نارنجک زدند. مثل الان از تونل وسط هم نمی‌آمدیم و یک مسیر طولانی داشتیم که 6-5 دقیقه طول می‌کشید تا به چمن برسیم. هیجان‌انگیزترین بازی برایم اولین دربی بود. البته دقیقه 88 فکر کنم بودم که پرسپولیس هم عقب بود. یک چیزی به پایم خورد که احساس کردم نمی‌توانم اصلا حرکت کنم. انگار تیر خورده باشی. یک تکه سیمان به پشت پایم کوبیده بودند و اصلا نمی‌توانستم بمانم. محسن ترکی را صدا کردم و گفتم نمی‌توانم! گفت بیخیال دو دقیقه بیشتر نمانده و هر طور شده وایسا تا تمام شود.

منصوری درباره اینکه نسبت به دریافتی‌شان پول کمی دریافت می‌کنند، اینطور واکنش نشان داد: ما هم پولش را می‌گیریم و فحش را می‌خوریم، اما فدراسیون و کمیته انضباطی پول می‌گیرند. یک زمانی می‌گفتند ماموران راهنمایی رانندگی قبض جریمه که می‌نویسند یک درصدی از آن را می‌گیرند، اما درباره ما اینطور نیست و فحش را می‌خوریم و جریمه به حساب فدراسیون می‌رود. البته بگویم وقتی درگیر بازی می‌شوی چیزی را نمی‌شنوی! دایی دوقلو دارم که یکی از آنها بدجور از دست من شاکی می‌شود که بابا این چه شغلی است تو داری و خواهرم فحش می‌خورد!

دیگر خبرها

  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!