Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال در خصوص اعزام دو بازیکن این تیم به خدمت سربازی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه استقلال در خصوص اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت مقدس سربازی، اطلاعیه‌‌ای صادر کرد.

در متن اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:   با سلام و احترام به هواداران بزرگ باشگاه استقلال و تبریک برد باارزش امروز و آرزوی قهرمانی برای استقلال، در خصوص موضوع سربازی بازیکنان این تیم، آقایان سیاوش یزدانی و حسین مرادمند لازم به ذکر است که با توجه به درج تاریخ اول اسفند سال ۱۴۰۰ برای اعزام این ۲ بازیکن به خدمت مقدس سربازی، باشگاه استقلال پیگیر استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تعویق اعزام این ۲ بازیکن عزیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    بر همین اساس نامه‌های مختلفی از جانب فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به ارگان‌های مربوطه ارسال شده که همگی بر اساس رویه و روال قانونی بوده است.    متاسفانه برخی افراد و جریان‌ها با خلاف گویی و اطلاعات نادرست درصدد تحت فشار قرار دادن و جلوگیری از یک اقدام قانونی هستند.    اکنون با توجه به تاریخ اعلامی به سازمان لیگ، تمامی مکاتبات با نهادهای مربوطه انجام شده و باشگاه استقلال در انتظار تایید این مکاتبات و تعویق خدمت سربازی این ۲ بازیکن از طریق معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی است. (برخی از این نامه‌ها به پیوست منتشر می‌شود)   طبق سوابق موجود در سالیان گذشته ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی همواره با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، حامی جامعه ورزش و باشگاه‌های ورزشی مختلف بوده است و بدیهی است که این بار نیز با اجرای نص صریح قانون که در آن راهکارهای کمک به ورزشکاران حرفه‌ای و ملی اندیشیده شده است، افرادی که عامدانه به دنبال نادیده گرفتن قانون و منافع باشگاه استقلال هستند را مایوس خواهد نمود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه استقلال ۲ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی