Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@17:14:02 GMT

نوشته پشت ماشینی یک زن را به زندگی برگرداند +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۶۱۰۸

نوشته پشت ماشینی یک زن را به زندگی برگرداند +عکس

 یک دانشجوی نیوزیلندی بعد از سخنرانی به ماشینش برمی گردد که با یادداشتی روی شیشه جلوی خود مواجه می‌شود و با یک پست در شبکه‌های اجتماعی توضیح می‌دهد که چگونه ناخودآگاه جان یک غریبه را نجات داده است. براک لیسی، ۲۲ ساله، انتظار داشت یادداشتی که دوشنبه گذشته نوشته شده بود یک تخلف راهنمایی و رانندگی باشد یا کسی از نحوه پارک کردنش عصبانی باشد، بنابراین با عصبانیت آن را از شیشه جلو برداشت و بدون خواندن آن را به نقطه ای دور از چشمش پرتاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ۲۴.ae، دو ساعت بعد زن جوان نامه را خواند و از محتوای آن متعجب شد، زیرا صاحب خانه گفت که به قصد خودکشی از خانه خارج شده بود، اما منتظر نشانه‌ای برای خودداری از انجام نیت خود بود. این فرد در حالی که از کنار ماشین بروک رد می‌شد، با برچسبی که بروک پشت ماشینش چسبانده بود، مواجه شد. در پشت ماشین نوشته شده بود: "لطفا امروز به زندگیت پایان نده، اگر تو باشی دنیا بهتر می‌شود. "

بروک در حساب توییتر خود گفت: "من خیلی خوشحالم که این عبارت را روی ماشینم گذاشتم. من انتظار نداشتم که این عبارت جان کسی را نجات دهد." بروک که در گذشته از برخی مشکلات روانی رنج می‌برد، ۶۰۰ پوستر را در طول موج اول اپیدمی کرونا در ولینگتون نیوزلند طراحی کرد و تصمیم گرفت آن‌ها را در مکان‌های زیادی قرار دهد زیرا ممکن است دیگران ببینند و با این کار مقداری به افرادی که از مشکلات روانی رنج می‌برند، کمک کند.

او همچنین پاکت‌هایی را در نزدیکی قطارها، پل‌ها و مکان‌های عمومی در سراسر شهرش گذاشت که حاوی عبارات انگیزشی بود که خوش‌بینی به زندگی را تشویق می‌کرد. توییت بروک با واکنش‌های زیادی روبرو شد، زیرا پس از انتشار تصویر پوستر و پیام غریبه این دختر جوان پاسخ‌های مثبت زیادی را دریافت کرد./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: خودکشی زن جوان نوشته پشت ماشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید

به گزارش "ورزش سه"، لحظات جالبی قبل از شروع بازی بین تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ رقم خورد. هواداران بایرن پیش از اولین بازی نیمه نهایی، به فرانتس بکن باوئر را که در ژانویه درگذشت، ادای احترام کردند.

در بخش جنوبی ورزشگاه یک بنر بزرگ با تصویر اسطوره بایرن نقش بسته و پایین آن یک نوشته وجود داشت. روی این بنر نوشته شده بود: "قیصر" به‌عنوان بازیکن بایرن با بازوبند کاپیتانی و با توپ زیر پایش."

در زیر بنر دیگری با این نوشته به چشم می‌خورد: "در سراسر جهان به‌عنوان یک رهبر ارکستر در زمین شناخته شده است!"  

او 50 سال پیش، با بایرن مونیخ قهرمان جام قهرمانی اروپا شد. در مجموع، فروش پیراهن‌های مربوط به مرگ بکن باوئر 500 هزار یورو درآمد داشت. این مبلغ اکنون به حساب بنیاد بکن باوئر اهدا شده است.

همسر بکن باوئر و پسرش جوئل قبل از بازی چک این مبلغ را از سران بایرن یعنی مایکل دیدریک و یان کریستین دریسن دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها