Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی فیروزجایی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وجود چهار هزار و۷۰۰پ روژه عمرانی نیمه تمام در مازندران خواستار تعیین تکلیف آنها شد و افزود: روند اجرای برخی از این این پروژه‌ها قدمت ۲۰ ساله دارد وتکمیل این پروژه‌ها ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

وی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به مازندران خاطر نشان کرد: در این سفر پروژه‌های نیمه تمامی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم توجه به مباحث توسعه‌ای استان مانند راه، گردشگری، کشاورزی و صنعت یادآورشد: زیر ساخت‌های مازندران بویژه در حوزه دستگاه‌های خدماتی پاسخگوی جمعیت شناور استان نیست و دولت باید به مازندران که خدمات رسانی ملی دارد، توجه ویژه کند.

کریمی فیروزجایی عدم تناسب دستگاه‌های استانی با مأموریت حوزه عمل آنها را از مشکلات اساسی دانست وافزود: اعتبار و ساختار تشکیلاتی دستگاه‌های مازندران در حوزه گردشگری و کشاورزی محدود و کم بازده است.

این مسئول پارلمانی با تاکید بر نقش مهم کشاورزان مازندرانی در عرصه تولید افزود: مازندران با تولید سالانه هشت میلیون تن محصولات کشاورزی در این بخش نیازمند توجه جدی دولت است زیرا بی توجهی به بحث بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی موجب خسارت فراوان به زارعان و تولید کنندگان مازندرانی شده است.

وی اظهار کرد: در صورت تقویت سیاست‌های حمایتی دولت، مازندران کشور را از واردات برنج بی نیاز می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر همگرایی ارکان توسعه استان در هدف گیری مؤلفه‌های اثربخش پیشرفت وآبادانی افزود: نمایندگان مجلس و مدیریت ارشد اجرایی مازندران برای برون رفت از مشکلات توسعه استان نقشه راه واحد ترسیم کردند و راهکار واقعی در مسیر توسعه مازندران تغییر ریل اجرایی و ورود مدیران تازه نفس با روحیه جهادی وانقلابی به بدنه دستگاه‌ها است.

کد خبر 5427713

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی کریمی فیروزجایی پروژه عمرانی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف همدان اردبیل عکس استانها کشاورزی تبریز گرگان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد