Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - شیویاری اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی را اقدامی موثر و ارزشمند از ابعاد مختلف دانست و گفت: اجرای هر برنامه‌ای در ابتدای امر، مشکلاتی دارد که نسخه‌نویسی الکترونیکی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

او بااشاره به حمایت سازمان بیمه سلامت از اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی به‌صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، گفت: برای تحقق اهداف این طرح موسسات و مراکز طرف قرارداد نیز در اقصی نقاط استان همکاری خوبی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان در حال حاضر سامانه شبانه روزی ۱۶۶۶ از سوی سازمان بیمه سلامت راه اندازی شده است که آماده پاسخگویی به بیمه شدگان برای راهنمایی‌های لازم است.

او می گوید: بیمه‌شدگان در اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی هنگام مراجعه به موسسات غیرقرارداد با مشکلاتی مواجه می‌شدند که با همکاری و تعامل با سازمان نظام پزشکی استان اغلب این موسسات نیز برای اجرای بهینه طرح، پای کار آمدند.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: سازمان بیمه سلامت در تلاش است که با همکاری سازمان ها و ارگان‌های متولی و با رفع موارد جزئی، نسخه نویسی الکترونیکی را به نحو أحسن اجرا کند.

او با بیان اینکه با مراجعه بیمه‌شدگان به مراکز درمانی، پیامکی به سرپرست خانوار ارسال می‌شود، گفت: انتقادات از طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی باید به صورت کارشناسانه و بدون غرض‌ورزی باشد چراکه نرم‌افزار مربوطه از امنیت لازم برخوردار است لذا برخی انتقادات نیز به این طرح وارد نیست.

شیویاری گفت: بعد از اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک هیچ پزشک و موسسه طرف قراردادی در استان اقدام به فسخ قرارداد خود نکرده است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت نسخه الکترونیکی نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود