Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجتمع بیمارستـانی یاس گفت: اینکه که می‌گویند اغلب فوتی‌های کرونا از واکسن زده‌ها هستند را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آرش جعفریه، رئیس مجتمع بیمارستـانی یاس، درباره آخرین وضعیت بیمارستان‌ها در پیک ششم کرونا،اظهار کرد: وضعیت ورود بیماران به بیمارستان‌ها به طوری است که نسبت به دو هفته گذشته روند صعودی داشته و اغلب مبتلایان از سنین نوجوانان و جوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بین مبتلایان به سویه اُمیکرون، بزرگسالان هم دیده می‌شود و تقریبا تعداد مراجعه کنندگان نسبت به هفته‌های گذشته دوبرابر شده است.   رئیس مجتمع بیمارستـانی یاس درباره شایع ترین علائم امیکرون در جامعه، اظهار کرد:گرفتگی بینی، آبریزش بینی، تب و کوفتگی بدن بیشترین علائم دیده شده در بدن مبتلایان به اُمیکرون است.   وی اضافه کرد: در بیمارستان‌های تخصصی کودکان، مراجعه اطفال به سبب ابتلا به امیکرون افزایش چشمگیری داشته است.   جعفریه با خطرناک توصیف کردن حضور افراد در میهمانی‌ها، ابراز کرد: بیشتر افراد در میهمانی‌ها و دورهمی‌ها گرفتار شده اند، توصیه می‌کنیم افراد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.   وی اضافه کرد: در افرادی که واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند به صورت کامل شدت بیماری نزولی بوده است.   رئیس مجتمع بیمارستـانی یاس در پاسخ به این پرسش که فوتی‌های امیکرون بیشتر از میان واکسن زده است یا واکسن نزده‌ها؟، ابراز کرد: اینکه که می‌گویند اغلب فوتی‌های کرونا از واکسن زده‌ها هستند را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم.   وی خاطرنشان کرد: همه باید واکسن را تزریق کنند و نسبت به تزریق دز سوم اهتمام ویژه ای داشته باشند. بیمارستان ما نیز یکی از مراکزی است که واکسیناسیون آن فعال است و برای دز سوم می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مجتمع در سه‌طبقه و در دو مرحله کلنگ زنی شد که دارای ۱۷ سالن و سر در خواهد بود.

وی بیان کرد: اعتبار موردنیاز برای این پروژه در مرحله اول ۱۵۰ میلیارد ریال است و این طرح در سه مرحله اجرایی می‌شود.

جاودان سیرت تصریح کرد: مرحله اول فونداسیون و طبقه اول است و با اعتبار مشخص‌شده ساخته می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در مراحل دوم و سوم نیز اعتبارات دیگری اختصاص داده خواهد شد.

کد خبر 6098461

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن