Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:50:06 GMT

تپه‌های سطح شهر سنندج ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۶۸۹۵

تپه‌های سطح شهر سنندج ساماندهی شود

گروه استان‌ها- شهردار سنندج گفت: ساماندهی تپه‌ها می‌تواند در رونق صنعت گردشگری تأثیرگذار باشد و باید همه با هم در این راستا گام برداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در جلسه ساماندهی تپه‌های سطح شهر که با حضور سازمان‌های مرتبط و جمعی از فعالان محیط‌زیست در شهرداری برگزار شد با بیان اینکه حفظ، صیانت و حراست از منابع خدادادی وظیفه تمام آحاد جامعه است اظهار داشت: دستگاه‌های متولی در این امر مهم نقش دو چندانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سنندج دارای پتانسیل‌های خاص و از لحاظ آب و هوایی، ویژگی‌ها و چشم‌انداز بسیار مناسبی دارد گفت: رسیدگی به وضعیت زیست‌محیطی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اگر به‌موقع در راستای احیا چشمه و قنات‌های سطح شهر اقدام می‌کردیم شاید امروز مردم سنندج در زمینه آب آشامیدنی مشکلی نداشتیم.

ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زابل آغاز شدرشد چند برابری بودجه مناطق محروم برای اولین بار/ تأمین مسکن، آب شرب و ساماندهی حاشیه‌نشینی در صدر اهداف لایحه بودجهزاکانی: دستفروشان را ساماندهی می‌کنیم نه جمع‌آوری

شهردار سنندج تصریح کرد: سنندج از لحاظ برندسازی عناوینی نظیر سنندج شهر دارالعلم، سنندج  شهر خلاق موسیقی، پایتخت کتاب ایران و شهر تپه‌ها است که می‌توان از این پتانسیل‌ها در راستای رونق صنعت گردشگری بهره گرفت.

وی با بیان اینکه دستورالعمل ساماندهی تپه‌ها ابلاغ شده و شهرداری به همراه دیگر نهادها و شهروندان موظف به اجرای آنها هستند افزود: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مجاورت تپه‌ها، ساماندهی و ارتقای فضای سبز شهری و ایجاد عرصه‌های عمومی از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که می تواند در ساماندهی تپه‌ها مثمرثمر واقع شود.

رشیدی اعلام کرد: پویش سنندج سبز یکی از اقدامات مهم شهرداری در این دوره است که از اسفندماه امسال‌ در راستای نهال‌کاری گسترده سطح شهر و استفاده از گونه‌های سازگار با آب و هوا این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار سنندج با یادآوری اینکه ساماندهی تپه‌ها می‌تواند در رونق صنعت گردشگری تأثیرگذار باشد عنوان کرد: با تعامل و همکاری شهروندان، سازمان‌های نظیرمنابع طبیعی، جهاد کشاورزی، دانشگاه کردستان، راه و شهرسازی و سازمان‌های مردم نهاد در راستای ساماندهی تپه‌ها، توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء سطح سیما و منظر سطح شهر گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/486/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساماندهی تپه ها سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید، قیمت منطقی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۶۰ هزار تومان است که متاسفانه به رغم‌ پیگیری های مکرر، تاکنون خبری از اصلاح نرخ نیست.

او قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری را ۳۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هر کیلو تخم مرغ ۱۰ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب سال گذشته و ۲۵ هزار تومان زیر نرخ واقعی عرضه می شود.

کاشانی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ در اردیبهشت به ۱۱۴ هزار تن برسد، در حالیکه حداکثر مصرف ۸۰ تا ۸۵ هزار تن است‌.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه تاکنون اقدامی برای خرید حمایتی تخم مرغ صورت نگرفته است، افزود: با توجه به آنکه تولید تخم مرغ خطی است، از این رو پشتیبانی امور دام باید تا پایان خرداد ۳۰ هزار تن تخم مرغ خرید حمایتی کند.

او گفت: با واگذاری امور تنظیم بازار به اتحادیه، کمترین نوسان قیمت را در بحث بازار مرغ داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نشست زمین در یکی از محله‌های شهر سنندج
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • یک روز بارانی در سنندج
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران