Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به ساکنان محله «الشیخ جراح» واقع در مرکز شهر قدس اشغالی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، شاهدان عینی اعلام کردند، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به ساکنان محله الشیخ جراح و کسانی که از چند روز پیش علیه تجاوزات شهرک‌نشینان اسرائیلی با آنها اعلام همبستگی کرده بودند، یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان عینی همچنین اعلام کردند، شماری از شهروندان فلسطینی در جریان این یورش زخمی شدند و نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت آنها بمب‌های صوتی شلیک کردند و آنها را در معرض ضرب و شتم قرار دادند.

این تجاوزات، ادامه نقض‌ها و تجاوزات نیروهای رژیم اشغالگر به محله الشیخ جراح برای ششمین روز متوالی است و طی روزهای اخیر صهیونیست‌ها اقدام به سرکوب ساکنان این محله و کسانی که با آنها اعلام همبستگی کرده بودند و همچنین حمله به خبرنگاران کردند و مانع فعالیت کادر اورژانس شدند.

از یکشنبه گذشته محله الشیخ جراح واقع در قدس شرقی اشغالی شاهد درگیری‌ میان فلسطینیان، نیروهای رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان است.

ایتمار بن غفیر، عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی روز یکشنبه دفتر نمایندگی خود را در محله الشیخ جراح در قدس بازگشایی کرد که در پی آن اوضاع در این شهر ملتهب شد.

جوانان فلسطینی در شهر قدس به ویژه محله الشیخ جراح به این اقدام تحریک آمیز و تجاوزکارانه بن غفیر اعتراض کرده و با اشغالگران صهیونیست درگیر شدند.

نظامیان اسرائیلی نیز به ساکنان محله الشیخ جراح و فعالان خارجی در این منطقه حمله کرده و اقدام به سرکوب آنها کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين الشیخ جراح رژیم صهیونیستی محله الشیخ جراح رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح

به گزارش خبرآنلاین یک منبع دیپلماتیک فرانسوی در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که «استفان سژورنه» وزیر خارجه کشورش در جریان دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: حمله به رفح ایده بدی است و هیچ مشکلی را حل و فصل نخواهد کرد.

به نقل از ایسنا سژورنه در دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی به وی گفت: انجام این کار (حمله به رفح) ایده بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه و انسانی در آنجا وجود دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه بر قطعی بودن حمله زمینی به رفح تاکید کرد و گفت که چه توافقی حاصل شود و چه توافقی به دست نیاید، ارتش رژیم اشغالگر وارد رفح خواهد شد.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پیشتر اعلام کرده بود که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901673

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل