Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ارشد «حماس» ضمن محکومیت تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه اسرای فلسطینی، گفت: ما اسرای فلسطینی را در برابر رژیم صهیونیستی تنها نمی‌گذاریم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «زاهر جبارین» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس به تشدید اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، این عضو ارشد حماس تصریح کرد: مقاومت اجازه نمی‌دهد اقدامات خصمانه علیه اسرای فلسطینی ادامه داشته باشد. ما اسرای فلسطینی را در برابر رژیم صهیونیستی تنها نمی‌گذاریم.

این مقام فلسطینی اظهار داشت: آزاد کردن اسرای فلسطینی یک وظیفه بر گردن گروه‌های مقاومت است و این گروه‌ها به وظیفه خود عمل خواهند کرد. ما به دقت حوادثی را که در زندان‌های رژیم صهیونیستی علیه اسرا رخ می‌دهد، دنبال می‌کنیم.

پیشتر جنبش فلسطینی «الأسیره» بیانیه‌ای را در خصوص اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم صادر کرد. در بیانیه این جنبش فلسطینی آمده است: زندان‌های رژیم صهیونیستی در حال حاضر شاهد تنش‌هایی است که پیشتر سابقه نداشته است. سرکوبگری‌ها علیه اسرای فلسطینی بیش از پیش تشدید شده است.

جنبش الأسیره افزوده است: هدف صهیونیست‌ها از سرکوب گسترده اسرای فلسطینی شکستن اراده آن‌ها است. نبرد علیه صهیونیست‌ها و حمایت از اسرا تا زمان متوقف شدن اقدامات رژیم صهیونیستی علیه بازداشت شدگان، متوقف نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنبش حماس اسرای فلسطینی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی علیه علیه اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود شامگاه امروز سه شنبه برگزار شود، لغو شده است.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نتانیاهو در شرایطی این نشست را لغو کرده است که قرار بود در آن درباره موضوع آزادی اسرای اسرائیلی در غزه بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

این در حالی است که نتانیاهو در جدیدترین مواضع خود گفته است جنگ علیه غزه تا تحقق اهداف اعلام شده متوقف نخواهد شد.

وی در دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفت در حال حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد. نتانیاهو همچنین گفته است حمله زمینی به رفح به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 6093313 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست