Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مناطق قرمز کرونایی استان خراسان رضوی که تا هفته گذشته ۲۰ شهرستان بود اکنون به ۲۵ شهرستان افزایش یافته است.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد پهلوان افزود: هم‌اینک شهرهای بردسکن، بجستان، باخرز، بینالود، تایباد، تربت جام، تربت‌حیدریه، چناران، خلیل‌آباد، خواف، خوشاب، درگز، داورزن، رشتخوار، سبزوار، سرخس، فریمان، قوچان، کاشمر، کلات، کوهسرخ، گناباد، مشهد، مه‌ولات و نیشابور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بقیه شهرستانهای خراسان رضوی از جمله جغتای، جوین، زاوه، فیروزه و صالح‌آباد در وضعیت نارنجی و زرد کرونایی هستند.

وی با اشاره به روند افزایشی بیماران کرونایی در خراسان رضوی گفت: هم اکنون حدود هزار و ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند که ۲۲۰ نفر از آنان در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان و مراقبت قرار دارند.

وی گفت:  در یک روز گذشته ۲۵۷ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شده اند که از این تعداد ۲۰۴ نفر مربوط به حوزه مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و وضعیت هیچ شهری آبی نیست.

 بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار بر اثر کووید ۱۹ جان خود را از دست داده و مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۳۴ هزار و ۶۰۷ نفر رسید.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مدت ۱۹ هزار  و ۳۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۵۶۶ نفر از آنها بستری شدند و  بدین ترتیب مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور نیز به ۶ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد