Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز به نقل از باشگاه استقلال، این باشگاه در خصوص اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت مقدس سربازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

با سلام و احترام به هواداران بزرگ باشگاه استقلال و تبریک برد باارزش امروز و آرزوی قهرمانی برای استقلال، در خصوص موضوع سربازی بازیکنان این تیم، آقایان سیاوش یزدانی و حسین مرادمند لازم به ذکر است که با توجه به درج تاریخ اول اسفند سال 1400 برای اعزام این دو بازیکن به خدمت مقدس سربازی، باشگاه استقلال پیگیر استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تعویق اعزام این دو بازیکن عزیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس نامه‌های مختلفی از جانب فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به ارگان‌های مربوطه ارسال شده که همگی بر اساس رویه و روال قانونی بوده است. متاسفانه برخی افراد و جریان‌ها با خلاف گویی و اطلاعات نادرست درصدد تحت فشار قرار دادن و جلوگیری از یک اقدام قانونی هستند.

کنون با توجه به تاریخ اعلامی به سازمان لیگ، تمامی مکاتبات با نهادهای مربوطه انجام شده و باشگاه استقلال در انتظار تایید این مکاتبات و تعویق خدمت سربازی این دو بازیکن از طریق معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی است. (برخی از این نامه‌ها به پیوست منتشر می‌شود)

طبق سوابق موجود در سالیان گذشته ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی همواره با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، حامی جامعه ورزش و باشگاه‌های ورزشی مختلف بوده است و بدیهی است که این بار نیز با اجرای نص صریح قانون که در آن راهکارهای کمک به ورزشکاران حرفه‌ای و ملی اندیشیده شده است، افرادی که عامدانه به دنبال نادیده گرفتن قانون و منافع باشگاه استقلال هستند را مایوس خواهد نمود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1130336 برچسب‌ها استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

 این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع