Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@03:00:16 GMT

پیشگیری از کرونا با یک فناوری هوشمند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۷۲۷۴

به گزارش سی‌جی‌تی‌ان، توالت‌های سیار هوشمند به پیشگیری از کووید-۱۹ در المپیک پکن کمک می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، فناوری نقش مهمی در نبرد چین با کووید-۱۹ ایفا کرده است، به ویژه اینکه این کشور میزبان بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ است. توالت‌های سیار هوشمند یکی از ویژگی‌های کلیدی سیستم حلقه بسته المپیک بوده‌اند و برگزارکنندگان پکن ۲۰۲۲ می‌گویند که آن‌ها نقش مهمی در پیشگیری از بیماری همه‌گیر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این سیستم می‌توان تنها با تکان دادن دست، بدون دست زدن به چیزی، استفاده کرد. پس از خروج کاربر، نازل ضد عفونی داخل به طور خودکار کل فضا را استریل می‌کند و خطر ابتلا به ویروس کرونا را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، سیستم های آبرسانی و فاضلاب نیز مجهز به یک دستگاه ضد عفونی است که زنجیره انتقال را قطع می‌کند.

منگ جیانمین، یکی از اعضای آکادمی مهندسی چین و طراح توالت‌های سیار هوشمند گفت: «در مقایسه با توالت های سنتی، این توالت هوشمند در مصرف انرژی بهینه‌تر و سازگار با محیط زیست است. از نظر انرژی سبز، در مصرف برق و آب صرفه جویی می‌کند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از کمترین میزان مواد، برق و آب برای بازتاب یا ارتقای آگاهی زیست محیطی استفاده کنیم».

جیانمین می‌گوید، این توالت‌ها در نوع خود در جهان بی‌نظیر است زیرا می‌توان از آنها در داخل خانه نیز استفاده کرد. او می‌گوید که مطمئن است این محصول به زودی جهانی خواهد شد. به غیر از بازی‌های المپیک زمستانی، توالت سیار هوشمند در بیش از ۲۰  مکان مختلف مانند بنادر، ایستگاه‌های مترو و مراکز قرنطینه استفاده شده است.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد پیشگیری کرونا المپیک پکن توالت سیار اخبار مرتبط نقش ایمنی سلولی در پیشگیری از کرونا کارمندان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا چه کار باید بکنند؟ ارزان‌ترین روش پیشگیری از ابتلا به کرونا +فیلم ترس از کرونا در خیابان‌های رشت +تصاویر در صورت ابتلا به کرونا چه اقداماتی انجام دهیم؟ تالارهای پذیرایی بسته نخواهند شد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها پیشگیری از کرونا با یک فناوری هوشمند چراغپور: اسکوچیچ فقط نژادش خارجی است! تامین زمین مسکن حمایتی به مشکل خورد توزیع اینترنتی میوه از ۲۰ اسفند آغاز می شود ماده اولیه دارو های ناباروری برای اولین بار تولید شد تولید محصولات فولادی از مرز ٢٩ میلیون تن گذشت شروع دوباره پروژه های اشتباهی تهران با زمامداری زاکانی تالارهای پذیرایی بسته نخواهند شد افزایش ۴۸ درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک اقتصاد نوین شایعاتی درباره واکسن‌ های کرونا! اولین کامیون برقی به بازار آلمان می آید اروپایی ها ٢٩ درصد بیشتر از قبل کالای ایرانی خریدند چرا عرضه واکسن‌ کرونا به کشورهای فقیر مشکل ساز شد؟ نرخ رسمی ۲۴ ارز کاهش یافت برنامه ریزی برای توسعه خدمات غیرحضوری توسط بانک دی برای کودکان زیر ۲ سال ماسک توصیه نمی شود چهار ایراد راهبردی تغییرات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس اعلام نتیجه قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو + لینک انسداد کلیه چه علایمی دارد؟ واکسن آسترازنکا بر زنان اثر بخش تر است یا مردان! کدام کارتخوان ها از فردا غیرفعال می شوند؟ توزیع کمک های معیشتی بیمه آسیا در مناطق سیل زده جنوب استان فارس نکات امنیتی که باید در تلگرام رعایت کنید علت کاهش مبتلایان روزانه کرونا افتتاح مدرسه شهدای بانک صادرات ایران در روستای چهچهه شهرستان کلات ۱۰۰ مورد فوت کودک و نوزاد مبتلا به کرونا زمان پخش فصل سوم عصر جدید مشخص شد مصوبات غیر قابل تحقق کمیسیون تلفیق آغاز حمایت بانک سپه از جهش تولید مسکن چگونه با فقر مبارزه کنیم؟ رتبه نامطلوب ایران در سیاست های رگولاتوری فضای مجازی پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات وین بدست آمد یک مقام اروپایى: انتظار توافق در یک یا دو هفته آینده را دارم ارزان ترین‌ تلویزیون بازار چند؟ (جدول) رؤسای هیات های اروپایی وین را ترک می کنند اروپا به دفاع از خود بر می خیزد؟ رونمایی بلینکن از جزئیات حمله روسیه در شورای امنیت سفر دو روزه به یزد ۱۰ میلیون هزینه دارد! +جدول رکورد معاملات هفتگی گواهی سپرده سیمان شکسته شد قراردادهای گواهی سپرده و مزیت های مالیاتی در مقایسه با رقبا آتشی که چینی ها به جان بازار کالایی انداختند برجام؛ برگ برنده بورس یا ریسک بزرگ بازار؟ بورسی ها به این هفته امید زیادی دارند این ماه تکلیف بورس روشن می شود؟ سهامداران گرفتار الگوی تکراری معاملاتی شده اند؟ صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۳۰) توئیتر حالت امن را فعال کرد دلیل افت سنگین دارویی ها در بورس چیست؟ سقوط حجم و ارزش معاملات بورس تهران، چشمگیر است کاهش وزن بدون رژیم غذایی و ورزش! بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پیشگیری کرونا المپیک پکن توالت سیار سیار هوشمند توالت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت:در راستای فاز نهم پروژه توسعه شبکه مخابرات، شبکه ارتباطی همراه با نصب و راه‌اندازی دکل مخابراتی و سایت پرسرعت جدید در چگارمان شهر قلعه خواجه اندیکا توسعه و تقویت شد.

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ادامه اجرایی شدن عملیات پروژه فاز ۹ توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه در راستای بهره‌مندی مشترکین از خدمات مطلوب و با کیفیت، افزایش پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، سایت پرسرعت همراه جدید در چگارمان شهر قلعه خواجه شهرستان اندیکا با تکنولوژی از نوع نسل ۲، ۳ و ۴ نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی این سایت پرسرعت جدید همراه اول، با پیگیری و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان و پس از طراحی، مکان لابی و تأمین بستر زیرساخت شبکه و تجهیزات فنی با هدف تقویت و پایداری ارتباطات سیار در محله چگارمان شهر قلعه خواجه اجرایی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت پرسرعت جدید به شبکه گسترده همراه اول، کانال‌های ترافیکی شبکه همراه اول افزایش یافت که ضمن رفع نقاط کور در محدوده اطراف این سایت باعث تقویت شبکه و پایداری ارتباطات سیار شده و مشترکین از خدمات با کیفیت و مطلوب و تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالا بهره‌مند شدند.

کد خبر 750146

دیگر خبرها

  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان