Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  مهدی اله‌پور گفت: تاکنون ابلاغ سازمانی برای صدور مجوز شکار و صید به این استان اعلام نشده است.

او گفت: مجوز شکار و صید با موافقت و ابلاغ سازمان مرکزی و نظر کارشناسی بر اساس ظرفیت سنجی از گونه‌های جانوری در مناطق تحت حفاظت صادر می‌شود.

 پارسال و امسال هیچگونه پروانه شکار در خراسان رضوی صادر نشده است، در سال ۹۸ با نظارت دقیق تعداد محدودی پروانه شکار صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: مسیر صدور پروانه‌ شکار و صید کارشناسی شده و مبتنی بر نتایج سرشماری و ظرفیت زیستگاه است و انجام شکار با در نظر گرفتن جمیع جوانب و حفظ امنیت زیستگاه انجام و عواید حاصل از آن صرف حفاظت و مدیریت مناطق و جامعه محلی می‌گردد.

او گفت: طی ۲ سال اخیر پروانه شکار در استان برای اتباع بیگانه، ایرانی یا بومی صادر نشده و امسال نیز هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجوز شکار شکار و صید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

سردار مجید شجاع افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم