Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - دفتر مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن وضعیت اضطراری در این کشور را به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید می‌کند.

به گزارش آرتی، در ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا که از سوی کاخ سفید تهدیدی بزرگ برای سلامت جامعه و امنیت این کشور عنوان شد، وضع اظطراری اعلام که باید به مدت دو سال تا  اول مارس ۲۰۲۲ (۱۰ اسفند ۱۴۰۰) در کشور حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز که آمار کرونا را بر اساس اطلاعات ارائه شده به وسیله‌ی مقامات فدرال و محلی این کشور تهیه می‌کند،  تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از ابتدای همه گیری این ویروس تاکنون از ۷۸.۳ میلیون نفر فراتر رفته و تعداد قربانیان این ویروس از ۹۳۳.۷ هزار نفر رسیده است و بر این اساس واشنگتن از لحاظ هر دو شاخص رتبه اول را در جهان دارد.

چندی قبل این دانشگاه گزارش کرده بود که میزان مرگ و میر مرتبط با کرونا در برخی از شهرهای آمریکا از جمله ایندیاناپلیس و سانفرانسیسکو بیشتر بوده است و کارشناسان بهداشت نیز بر این باور بوده اند که آمار مرگ و میر بیشتر در میان افرادی است که از زدن واکسن کرونا امتناع کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت آمریکا ویروس کرونا جو بایدن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره این کشور گفت: بدترین وضعیت حقوق بشری را در جهان در ایالات متحده داریم که با سرکوب سیستماتیک، رویارویی قومی و مذهبی در آنجا ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که در رسانه دولتی این کشور منتشر شد، گفته است: «وزارت امور خارجه کره شمالی انتشار گزارش حقوق بشر توسط وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ، جعل، تعصب و خصومت را قاطعانه محکوم و رد می‌کند و آن را اقدامات مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کره شمالی می‌داند.»

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «آیا در ایالات متحده نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟»

وی همچنین به ادعای مقام‌های آمریکایی درباره ضرورت نفوذ اطلاعاتی در کره اشاره کرد و ادامه داد: این نمایش یک دسیسه سیاسی بسیار بدخواهانه و یک چالش سیاسی خطرناک است که هدف آن تخریب نظام ما از درون است. واکنش پیونگ یانگ به این اقدامات هیچ محدودیتی ندارد.»

۲۳ آوریل سال جاری میلادی، وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در جهان منتشر کرد که نارضایتی تعدادی از کشور‌ها از جمله مجارستان، ویتنام، مکزیک، پاکستان و ترکیه را برانگیخت.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که این گزارش صرفا نمایش استاندارد‌های دوگانه نیست، بلکه یک تبعیض نژادی آشکار است.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود