Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:38:35 GMT

دوره آموزش مشمولان پایه خدمتی اسفندماه کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۷۶۱۸

دوره آموزش مشمولان پایه خدمتی اسفندماه کاهش یافت

سرهنگ مسعود همتی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در کرمانشاه، اظهارکرد: به استناد ابلاغیه معاونت تربیت وآموزش ستادکل نیروهای مسلح و در جهت اجرای مصوبات قرارگاه بهداشتی امام رضا (ع) و شیوع بیماری کرونای او میکرون و همچنین به خاطر نزدیکی ماه مبارک رمضان، آموزش رزم مقدماتی در اسفندماه امسال مدت 4 هفته تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان استان کرمانشاه  که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه سال 1400دریافت کرده اند، لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند..

سرهنگ همتی ادامه داد: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی ،دیپلم و زیردیپلم می بایست یکشنبه یکم اسفند ماه سال 1400 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت،برگ محل مراجعه،برگ واکسیناسیون،کارت ملی و شناسنامه،مدارک مربوط به شرایط خاص مانند:تاهل ،گواهی فوت والدین ،جانبازان بالای 10 درصد ، خانواده درجه یک شهدا و... را به همراه خود داشته باشند.

وی یادآوری کرد: لازم است کلیه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه ودر خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرارگرفته ، ضمنا برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا،مشمولان اعزامی در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه  مجدد قرار می گیرند.

سرهنگ همتی ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس تغییر در مدت دوره آموزش سربازی وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد

 سیدمحمد دریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد ضمن گرامیداشت مقام معلم مهم و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: در راستای قدردانی پزشکان عمومی از معلمان یزدی در هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی استان یزد مصوب شد که پزشکان عمومی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم، به صورت رایگان این قشر فرهنگی جامعه را ویزیت کنند.

وی افزود: معلمان بازنشسته و معلمان شاغل با مراجعه به مطب‌های منتخب برای این برنامه به صورت رایگان ویزیت خواهند شد که در ابتدای امر در محل مطب‌ها این امکان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد با اشاره به تعداد مراکز منتخب در این طرح در سطح استان یزد بیان کرد: در راستای درمان و مشاوره پزشکی، ۱۰۰ مرکز با حداقل ۱۰۰ پزشک عمومی در چهارشنبه هفته جاری در خدمت معلمان و پیشکسوتان فرهنگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان