Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مسعود همتی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به استناد ابلاغیه معاونت تربیت وآموزش ستادکل نیروهای مسلح و در جهت اجرای مصوبات قرارگاه بهداشتی امام رضا (ع) و شیوع سویه اُمیکرون و همچنین بخاطر نزدیکی به ماه مبارک رمضان، آموزش رزم مقدماتی سربازان اعزامی اسفند ماه امسال به مدت ۴ هفته تعیین شده است.

وی افزود: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان استان کرمانشاه  که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند، لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

سرهنگ همتی ادامه داد: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم می‌بایست یکشنبه یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت مقرر، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و... را به همراه خود داشته باشند.

وی یادآوری کرد: لازم است کلیه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه و در خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرار گیرند در ضمن برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط پزشک مستقر در وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه  مجدد قرار می‌گیرند.

سرهنگ همتی اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با متخلفان رفتار خواهد شد.

وی اظهار داشت: متقاضیان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

برچسب‌ها اومیکرون واکسن کرمانشاه سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی خدمت سربازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون واکسن کرمانشاه اومیکرون واکسن کرمانشاه خدمت سربازی وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد میرزایی» از کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان کوهدشت، حین انجام‌وظیفه در جاده «بابازید - پل سیمره» جان خود را از دست داد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در این راستا پیامی تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و شهادت‌گونه راهدار زحمت‌کش و پرتلاش جناب آقای «محمد میرزایی» که در حین انجام مأموریت به لقاءالله پیوست باعث تأسف و تاثر فراوان گردید.

بدون شک خدمات و تلاش‌های صادقانه این عزیز سفرکرده و همه راهداران خدوم و فداکار که در سرما و گرما و روز و شب با جان‌ودل به مردمان سرزمین خود خدمت می‌کنند، بهترین و گران‌بهاترین یادگار است که از آنها در ذهن همگان ثبت می‌شود.

اینجانب این سانحه دردناک را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، راهداران عزیز استان و مجموعه تلاشگران بی‌ادعای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر، بردباری و سلامتی برای خانواده محترم آن عزیز سفرکرده مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6093903

دیگر خبرها

  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح