Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد شیبک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هزینه‌های انجام شده برای تعویض و تعمیر تیرهای برق کلاله از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق گلستان تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: تاکنون با انجام ۲ مانور و تعویض و تعمیر ۱۵۰ تیر برق در معابر اصلی، تا حدودی مشکل روشنایی شهرستان برطرف شد و پیگیری برای انجام چند مانور دیگر تا قبل از پایان سال در ۲ شهر کلاله و فراغی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کلاله اظهار امیدواری کرد: با حل مشکل روشنایی، مردم و مسافران هنگام تردد در معابر و خیابان‌ها به‌ویژه هنگام تاریکی هوا دیگر مشکلی نداشته باشند.

شیبک ادامه داد: اختلاف موجود میان مجموعه اداره برق و دهیاری‌های این روستاها برای مشکل روشنایی معابر با توافق صورت گرفته در تقسیم هزینه‌ها برطرف شد. 

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت ساکن در ۲ نقطه شهری و ۱۲۰ روستا و هزار و ۷۵۲ کیلومتر مربع وسعت در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها انرژی برق گلستان کلاله شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق گلستان کلاله انرژی برق گلستان کلاله شركت توزيع نيروی برق مشکل روشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است