Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:54:00 GMT

کارخانه نوآوری البرز، آماده بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۸۴۳۱

کارخانه نوآوری البرز، آماده بهره برداری شد

«جهانگیر شاهمرادی» روز شنبه  در نشستی  با بیان  اهمیت بالای اقتصادی کارخانه نوآوری البرز گفت :  پیگیری های  استاندار البرز برای حل برخی از مشکلات موجود و آماده سازی نهایی کارخانه  نوآوری البرز جواب داد و این کارخانه به زودی با حضور مسوولان کشوری افتتاح می شود.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری البرز افزود: در یک فعالیت کم نظیر، از  دل ساختمان های که استفاده مطلوب و بهینه از آن نمی شده، یک مجموعه ارزشمند با عنوان کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ابجاد شده که به زودی شاهد افتتاح رسمی این مجموعه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : براساس تفاهم نامه همکاری سه جانبه معاونت علمی ریاست جمهوری، استانداری البرز و  شهرداری کرج راه اندازی کارخانه نوآوری در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون این مجموعه آماده بهره برداری شده است و شاهد استقرار اولین گروه های فناور و شرکت های استارتاپی در این مجموعه هستیم.

معاون استانداری البرز گفت:  با افتتاح این کارخانه، شاهد تحول اقتصادی در استان البرز هستیم و با فعال شدن این مجموعه، زمینه تحولات خوبی در حوزه فنآوری و نوآوری در استان آغاز خواهد شد.

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز دارای ۱۳ هزار مترمربع  زیربنا است که امکان توسعه در ۱۰ هکتار را دارد و در زمان حاضر یک هکتار از آن آماده بهره‌برداری است.

ایجاد اشتغال و درآمد پایدار مبتنی بر نیاز و ظرفیت های استانی موجود، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت و رشد ایده‌های نو، حمایت از طرح‌های برتر محققان، دانشجویان و دانش آموزان، کمک به شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان، افزایش تولید داخلی و کنار گذاشتن مونتاژ کاری،

ایجاد زمینه مناسب برای کارآفرینی، اشتغال و تجاری سازی، برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت و خروج از فرهنگ تک محوری و تولید در یک زمینه خاص و پرداختن به همه نیازهای جامعه از مهمترین اهداف راه اندازی این کارخانه است.

 اشتغالزایی برای یک هزارو۵۰۰ نفر در فاز نخست، استقرار ۲۵۰ مجموعه فناور، خلاق و دانش بنیان و ایجاد  اولین قرارگاه کار و اشتغال در ایران از مزیت های این کارخانه است.

برچسب‌ها شهرداری کرج کارخانه استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرج کارخانه استانداری البرز شهرداری کرج کارخانه استانداری البرز استانداری البرز کارخانه نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود