Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا عبدی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۶ مورد از مجتمع‌های بین‌راهی استان اردبیل بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

وی تصریح کرد: سازمان راهداری در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی ۷۰۰ میلیون تومان در قالب ایجاد راه دسترسی، رمپ های ورود و خروج و نصب تابلو کمک بلاعوض می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افتتاح ۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در نیم سال اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.

عبدی خاطر نشان کرد: ۲۱ مورد موافقت نامه اصولی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی صادر شده و در حال سپری کردن مراحل استعلام خود از سایر دستگاه‌های اجرایی هستند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: در سال جاری به دلیل احداث پروژه ۴ بانده کردن محور اردبیل سرچم رمپ این مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در تعریض قرار گرفت و مقرر شد مجدداً رمپ ورود و خروج مجتمع توسط پیمانکار اداره کل راه و شهرسازی اجرا شود.

عبدی ارائه خدمات متمرکز و مناسب، کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز آنها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده‌ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزایی، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی و روان سازی ترافیک راه‌ها و فراهم سازی امکانات مناسب درجهت گسترش فرهنگ اقامه نماز را از جمله اهداف مهم در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی عنوان کرد.

کد خبر 5427966

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری اردبیل اردبیل مجتمع رفاهی شهر ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان اردبیل آیین اعتکاف عکس استانها کشاورزی تبریز مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل بین راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم،جمعی از مسئولان اورژانس با حضور در محورهای مواصلاتی استان قم از محل احداث پد فرود بالگرد اورژانس بازدید کردند.

در این بازدیدها که مسئولان سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند و بر‌ اهمیت و احداث هر چه سریع تر این پدها تاکید شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد