Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا احسانی‌نیا گفت: علاوه بر واحدهای صنفی مجاز، واحدهای غیرمجاز قالی شویی در البرز هم فعالیت داشته و مشکلاتی ایجاد می‌کنند که امکان حل آن را نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احسانی نیا رئیس اتحادیه قالیشویان البرز با اشاره به آغاز مراجعات مردم به قالیشویی ها، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: نظارت بر واحدها، دفاتر و کارگاه ها به صورت مانوری انجام شده و همه مراکز آماده ارائه خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احسانی نیا افزود: علاوه بر واحدهای صنفی مجاز، واحدهای غیر مجاز هم فعالیت داشته و مشکلاتی ایجاد می کنند که امکان حل آن را نداریم، در نتیجه مردم برای اطمینان باید از طریق اتحادیه قالی شویان با  شماره ۰۲۶۳۲۲۲۲۶۱۰ و ۱۱۸ قالیشویی معتبر پیدا کنند. وی با اشاره به اینکه مردم باید در شناخت مراکز مجاز دقت داشته باشند چرا که فرش و زندگی خود را در مقابل یک رسید دو خطی می دهند، اظهار داشت: متاسفانه بیکاری برخی از جوانان موجب شده با اجازه یک وانت، بغل نویسی و چاپ تراکت غیر مجاز فعالیت کنند.  احسانی نیا تصریح کرد: در قانون نظام صنفی آمده که باید با چاپ های غیر مجاز در چاپخانه ها برخورد تعزیراتی شود چرا که مردم به تراکت ها و تبلیغ در فضای مجازی اعتماد می کنند ما هم راهی جز روشنگری و ارتقا فرهنگی و اطلاعاتی نداریم.  وی درباره قیمت ها گفت: قیمت مصوب سال قالی شویی در سال  ۸۹ خیلی پائین بود و برای ۱۴۰۱ قیمت گذاری ها انجام شده اما هنوز به ما ابلاغ رسمی نشده است. البته بر اساس نرم کار طی دو سال اخیر تورم به این ماجرا اعمال شده است.   احسانی نیا در خاتمه با اشاره به اینکه با ۴۰ درصد رشد قیمت نسبت به پایه های سال گذشته به مردم ارائه خدمت می شود، خاطر نشان داشت: قیمت شست و شوی فرش ماشینی در سال ۹۹ قریب به ۱۳ هزار تومان بود اما در حال حاضر این نرخ به ۱۷ هزار تومان رسیده است.      انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: احسانی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی

به گزارش قدس آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با انتشار تصویری از میزان افزایش قیمت کالاهای اساسی در سرزمین های اشغالی، به کابینه حاکم اعتراض کرد.

وی نوشت: قیمت ها در حال افزایش و طبقه متوسط در حال نابودی است، کابینه هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند و اگر نرود، افزایش قیمت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی به مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی دامن زده است. صهیونیست ها که با وعده زندگی بهتر، از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند، به دروغ بودن وعده های تل آویو پی بردند.

اگرچه آمریکا و بسیاری از پایتخت های غربی تلاش دارند تا با دادن وام و کمک های مالی بلاعوض جلوی فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما از بین رفتن محصولات کشاورزی و تعطیلی صنایع، کاهش درآمدهای حوزه گردشگری و نبود نیروی کار که اغلب مهاجران فلسطینی یا مهاجرانی از دیگر کشورها بودند، به بحران اقتصادی این رژیم دامن زده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب