Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -امیر دریادار عباسی افتتاح کامل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی ظرف سه سال آینده را مهمترین هدف و برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برشمرد و گفت: عملیات عمرانی و احداث ابنیه‌های این مرکز فرهنگی چهار سال قبل به پایان رسیده است و اکنون محوطه سازی و تکمیل محتوای آن با جدیت پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیازمند همت و مساعدت جمعی تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

این مرکز فرهنگی بهترین محل و مکان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی و آینده است.

 وجود افزون بر ۶۵ هزار رزمنده پیشکسوت، حدود ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس و ۲۵ شهید مدافع حرم از ویژگی‌های بسیار ممتاز آذربایجان شرقی در حوزه ایثار و شهادت است.

با وجود چنین ظرفیت‌های بسیار مهم اینکه تاکنون مرکز فرهنگی دفاع مقدس تبریز به بهره برداری کامل نرسیده است، جای تامل و تاسف دارد.

 اینکه استان‌های به مراتب غیرهمطراز با آذربایجان شرقی سال‌ها قبل اقدام به افتتاح مراکز فرهنگی خود کرده اند، اما آذربایجان شرقی هنوز در این زمینه عقب مانده به هیچ عنوان نمی‌تواند قابل قبول باشد.

 مهمترین مرحله در بهره برداری کامل از مرکز فرهنگی دفاع مقدس تبریز مربوط به محتواسازی آن است و از تمامی هنرمندان، پیشکسوتان و نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌های گروهی درخواست می کنیم تا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در این زمینه یاری کنند.

طرح جامع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی اتمام یافته است.

عمده اولویت ما در تکمیل این پروژه مهم ملی غنا بخشی آن است که موزه آرایی نیز در این مسیر به انجام خواهد رسید.

با توجه به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی فاز دوم موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی، از استانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز درخواست می کنیم تا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در تکمیل این مجموعه مردمی و فرهنگی کمک کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس موزه دفاع مقدس موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی مرکز فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس