Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@17:35:28 GMT

شرایط اخذ اقامت دبی شامل چه مواردی است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۹۷۸۹

 خبرگزاری آریا- اگر که قصد دارید به کشور امارات و محبوب ترین شهر آن یعنی دبی مهاجرت کنید ولی نمی دانید که شرایط و الزامات مورد نیاز دریافت اقامت این شهر به چه صورت است، با ما تا انتها همراه باشید تا با بررسی کامل شرایط اخذ اقامت دبی، به تمام جواب های مورد نیاز خود برسید.

آیا علاقه مند به مهاجرت به کشور امارات و اخذ اقامت دبی هستید؟ اولین کاری که شما باید برای سفر به این کشور و دریافت اقامت تان انجام دهید، این است که بررسی کنید کدام یک از انواع ویزاهای مورد نیاز برای دریافت اقامت دبی، برای شما نسبت به بقیه مناسب تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه داشته باشید که شرایط اخذ همه‌ی ویزا ها با یکدیگر مشابه نیستند؛ بنابراین ما در این مقاله قصد داریم، انواع ویزاهای موجود و آنچه را که شما باید برای درخواست این ویزاها در نظر داشته باشید را بررسی کنیم.

همانطور که گفته شد، شرایط اخذ همه‌ی ویزاهای مورد نیاز برای دریافت اقامت دبی با یکدیگر یکسان نیستند، ولی به طور کلی شما باید برای مهاجرت به کشور امارات و ساکن شدن در شهر دبی یک سری از قوانین و شرایط عمومی مربوط را رعایت کنید. اگر علاقه مند هستید که راجع به مزایا، هزینه ها، افراد واجد شرایط، قوانین، الزامات و به طور کلی شرایط مهاجرت و اخذ اقامت امارات اطلاعاتی کسب کنید، می توانید به مقاله‌ی " مزایا، هزینه ها، قوانین، الزامات و شرایط اخذ اقامت امارات" مراجعه کنید.

انواع ویزاهای مورد نیاز برای اخذ اقامت دبی

انواع ویزاهای مورد نیاز برای اخذ اقامت دبی، بسته به هدف متقاضیان از مهاجرت به کشور امارات متحده، تقسیم بندی می شوند. که به این ترتیب، این ویزاها عبارت اند از:

ویزای کار امارات متحده‌ی عربی (UAE Work Visaاین ویزا برای افراد خارجی ای که در کشور امارات کاری پیدا کرده اند و به دنبال آن مجوز کار را نیز دریافت کرده اند، صادر می شود.ویزای تحصیلی امارات متحده‌ی عربی (UAE Student Visaاین ویزا برای اتباع خارجی ای که در یک موسسه‌ی آموزشی کشور امارات پذیرفته شده اند، صادر می شود.ویزای خانوادگی امارات متحده‌ی عربی (UAE Family Visaاین ویزا برای اعضای خانواده‌ی نزدیک شهروندان کشور امارات و یا مقیمان خارجی این سرزمین صادر می شود.ویزای سرمایه گذاری امارات متحده‌ی عربی (اقامت طولانی مدت) (UAE Investment Visaاین ویزا برای اتباع خارجی ای که سرمایه گذاری قابل توجهی در کشور امارات انجام می دهند صادر می شود. توجه کنید که این نوع ویزا برای مدت طولانی تری نسبت به سایر انواع ویزاهای اقامتی (تا مدت ده سال) صادر می شود.ویزای بازنشستگی امارات متحده عربی (UAE Retirement Visa این ویزا برای افراد خارجی مسنی که می خواهند در کشور امارات بازنشسته شوند و همچنین تمکن مالی لازم برای انجام این کار را دارند صادر می شود.

شرایط مربوط به دریافت ویزاهای اقامتی امارات برای اخذ اقامت دبی

حال در این قسمت از مقاله به بررسی شرایط مربوط به دریافت هر کدام از ویزاهای نامبرده‌ی بالا، برای اخذ اقامت دبی خواهیم پرداخت.

شرایط مربوط به ویزای کار با ثبت شرکت در دبی شرایط اصلی

اصلی ترین شرایط مربوط به دریافت ویزای کار که باید از طرف شما و شرکتی که قصد دارد در ازای استخدام تان در شغلی مربوط از شما حمایت مالی کند، رعایت شوند، عبارت اند از:

شما باید سنی بیشتر از 18 سال داشته باشید.مجوز شرکتی که قصد دارد شما را استخدام کند باید معتبر باشد.شرکت نباید هیچ گونه تخلفی در پرونده‌ی خود داشته باشد.کاری که شما در انجام آن تخصص دارید، باید با ماهیت شرکتی که شما را استخدام می کند، کاملا مطابقت داشته باشد. مدارک مورد نیاز اصل پاسپورت به همراه کپی از پاسپورتیک تصویر در اندازه‌ی عکس های پاسپورت، مطابق با الزامات کشور امارات متحده عربیکپی مدارک تحصیلی گواهی پزشکیمدارک مربوط به شرکتی که شما را استخدام می کند

یکی از اصلی ترین شرایط مربوط به دریافت ویزای کار و به دنبال آن اخذ اقامت دبی، این است که کاری که شما در انجام آن تخصص دارید، باید با ماهیت شرکتی که شما را استخدام می کند، کاملا مطابقت داشته باشد

شرایط مربوط به ویزای دانشجویی مدارک مورد نیاز پاسپورت شما به همراه تعدادی کپی از آنچند عکس به اندازه‌ی عکس های پاسپورت (ممکن است که تا 12 عکس نیاز داشته باشید).نامه‌ی پذیرش در دانشگاه و یا کالجی در کشور امارات.اثبات داشتن توانایی مالی برای پوشش هزینه های مربوط به تحصیل و هزینه های زندگی گواهی پزشکیمدارک محل اقامت شمااگر برای یک برنامه‌ی تحصیلات تکمیلی درخواست می دهید، مدرک از دانشگاه یا کالج قبلی شما شرایط ویزای خانوادگی شرایط اصلی

شما برای اینکه بتوانید از اعضای خانواده‌ی خود در کشور امارات متحده‌ی عربی، برای اخذ اقامت دبی حمایت مالی کنید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

اگر مرد باشید باید حداقل حقوق 4000 درهم در ماه و یا 3000 درهم در ماه به علاوه‌ی محلی برای اقامت داشته باشید.اگر زن باشید باید حداقل حقوق ماهیانه‌ی 10000 درهم و یا 8000 درهم به علاوه‌ی محلی برای اقامت داشته باشید. مدارک مورد نیاز فرم درخواست ویزا کپی از پاسپورت عضو یا اعضای خانواده عکس در اندازه‌ی عکس های گذرنامه گواهی پزشکی برای هر عضو خانواده‌ی بالای 18 سالکپی قرارداد کاری فرد حامی و یا قرارداد شرکت اواثبات حقوق ماهیانه‌ی حامیسند ازدواجمدارک محل اقامتآخرین قبض آب و برق شرایط ویزای بازنشستگی شرایط اصلی

شما برای واجد شرایط بودن دریافت ویزای بازنشستگی دبی، باید حداقل 55 سال سن داشته باشید و همچنین از یکی از شرایط زیر نیز بهره مند باشید:

در دبی ملکی به ارزش حداقل 2 میلیون درهم خریداری کنید.حداقل 1 میلیون درهم پس انداز مالی داشته باشید.درآمد فعال حداقل 20000 درهم در ماه از مسائل مربوط به سرمایه گذاری و یا حقوق بازنشستگی داشته باشید.

از شرایط مربوط به دریافت ویزای بازنشستگی کشور امارات می توان به مورد نیاز بودن داشتن حداقل 1 میلیون درهم پس انداز مالی اشاره کرد

شرایط ویزای سرمایه گذاری مدارک مورد نیاز

شما هنگامی که برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کشور امارات درخواست می دهید، به اسنادی مانند:

کپی پاسپورت عکس در اندازه‌ی عکس های پاسپورتیصورت حساب بانکی 6 ماه گذشتهکپی مجوز تجارت شرکتکپی قرارداد شراکت (در صورت وجود)شناسه‌ی سایر شرکا (در صورت وجود)گواهی تاییدیه صلاحیت توسط مراجع مربوطه‌ی کشور امارات

        بعد از دریافت ویزای سرمایه گذاری و اجازه‌ی ورود به کشور امارات، شما به مدارک زیر جهت اخذ اقامت دبی خود نیاز دارید:

مجوز ورودتست پزشکیگذرنامهعکسکارت تاسیس مهاجرت (Immigration Establishment Card)

موسسه‌ حقوقی ثبت فردا با بیش از 20 سال سابقه‌ی درخشان در خصوص امور حقوقی ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، ثبت شرکت کنسرسیوم و … آماده‌ی ارائه خدمت به هموطنانی می باشد که قصد دارند به وسیله‌ی ثبت شرکت، خرید خانه و یا دریافت انواع دیگری از ویزاهای مربوطه، اقامت دبی خود را دریافت کنند. 

شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره‌ی 02143933 در تماس باشید و یا به سایت sabtefarda.com مراجعه کنید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ویزا ویزای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس

کشور سوئیس با وجود ادعای بی طرفی حدود ۱۳ میلیارد یورو از دارایی‌های روسیه را مسدود کرده که این امر جنجال‌هایی را در این کشور به لحاظ تاریخی بی طرف به راه انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، سوئیس دارایی های حدود 13 میلیارد یورویی روسیه را مسدود کرده و باعث ایجاد اختلاف در مورد بی طرفی تاریخی این کشور شد.

سوئیس حدود 13 میلیارد فرانک سوئیس (تقریبا 13 میلیارد یورو) از دارایی های روسیه در این کشور را مسدود کرده است.

همانطور که شرکت رسانه ای آمریکایی "بلومبرگ" گزارش می دهد، این شامل بیش از 7 میلیارد فرانک ذخایر و دارایی های بانک مرکزی روسیه است.

در مجموع 17 ملک و همچنین خودروهای لوکس، آثار هنری و مبلمان روسی در سوئیس مسدود شدند.

تصمیم سوئیس برای تصویب این تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه پس از آغاز جنگ اوکراین، جنجال قابل توجهی را در این کشور به طور سنتی بی طرف ایجاد کرده است. اگرچه فشارهای بین المللی برای انجام بیشتر این گونه اقدامات بر سوئیس وجود دارد، این گام در حال حاضر در داخل این کشور بحث برانگیز است.

به گزارش بلومبرگ فعالان برای برگزاری همه پرسی در مورد بی طرفی سوئیس به اندازه کافی امضا جمع آوری کرده اند. هدف آنها تثبیت این موضوع در قانون اساسی و جلوگیری از مشارکت در اقدامات اجباری غیرنظامی است که شامل تحریم نیز می شود.

وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکرایندرخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس