Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری صبح شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی طی مهرماه سال ۱۴۰۰ میزان ۵۰۰ تن برنج تخصیص یافته است که از این تعداد ۲۷۱ تن برنج هندی و ۲۲۹ تن برنج پاکستانی بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در آبان ماه نیز ۵۰۰ تن برنج تخصیص یافته است، بیان‌کرد: از این میزان نیز ۳۵۰ تن برنج هندی و ۱۵۰ تن برنج پاکستانی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه در آذرماه نیز ۲۵۰ تن برنج توزیع شده که ۴۰ تن برنج هندی و ۱۱۰ تن برنج پاکستانی و ۱۰۰ تن نیز تایلندی بوده است، گفت: در دی ماه نیز ۳۰۰ تن برنج در خراسان‌جنوبی توزیع شده است که ۱۵۰ تن تایلندی و ۱۵۰ تن هندی بوده است.

وی اظهار کرد: در بهمن ماه نیز ۷۵۰ تن برنج تخصیص یافته است که از این میزان ۳۷۵ تن برنج توزیع شده و همچنین ۳۷۵ تن برنج هندی دیگر و ۱۷۰ تن برنج تایلندی در همین هفته عملیات توزیع آن در استان شروع می‌شود.

درخواست برنج مازاد

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در خواست برنج مازاد هم کرده‌ایم که امیدواریم مورد موافقت قرار بگیرد، بیان‌کرد: در مجموع سهمیه برنج بهمن و اسفند تخصیص یافته برای خراسان جنوبی ۹۲۰ تن برنج می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه در مجموع از ابتدای مهر ماه تا امروز هزار و ۷۷۵ تن برنج تخصیصی داشته‌ایم که توزیع شده و ۵۴۵ تن در حال توزیع است، گفت: قیمت هر کیلو برنج تایلندی برای مصرف کننده ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده و قیمت هر کیلوگرم برنج هندی برای مصرف کننده ۲۴ هزار تومان است.

وی اظهار کرد: در مورد شکر نیز ۱۷۵ تن شکر خانوار، ۱۵۰ تن شکر اصناف و ۸۶ تن شکر زنبور داران توزیع شده است که قیمت برنج خانوار هر کیلو گرم ۱۵ هزار و ۲۳۰ تومان است.

توزیع ۴۰ تن مرغ منجمد

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در مرحله اول ۱۰۰ تن مرغ منجمد توزیع شده است، بیان‌کرد: ۴۰ تن مرغ منجمد نیز به قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان در حال توزیع است.

جعفری گفت: ۴۰ تن گوشت گوساله منجمد سر دست تنظیم بازار برای خراسان‌جنوبی ابلاغ شده است که قیمت هر کیلوگرم آن برای مصرف کننده ۱۰۷ هزار تومان است که امیدواریم نیاز گوشتی استان را تا حدی تأمین کند.

وی اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی به صورت روزانه ۱۵۰ تن تولید گوشت مرغ داریم که ۴۰ تن در داخل استان مصرف و مابقی به استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد ارسال می‌کنیم تا نیاز هم وطنان در این استان‌ها نیز تأمین شود.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در مورد تخم مرغ نیز به صورت روزانه در خراسان جنوبی میزان ۹۰ تن تولید تخم مرغ داریم که ۳۰ تن در داخل استان مصرف و مابقی به سایر استان‌های کشور ارسال می‌شود.

۱۹ هزار و ۱۸۴ مورد بازرسی انجام شده است

جعفری با بیان اینکه ۷۲۴ تن انواع روغن نیز در حال توزیع است، ادامه داد: از دهم آذرماه تا ۲۸ بهمن ماه در خراسان جنوبی ۱۹ هزار و ۱۸۴ مورد بازرسی انجام شده است و هزار و ۸۲۵ مورد نیز گزارش ستاد خبری ۱۲۴ را داشته‌ایم.

وی افزود: تعداد پاسخ‌های داده شده به این گزارش‌ها هزار و ۲۸۱ مورد بوده است و همچنین تعداد واحد صنفی منجر أخد تعهد نیز ۶۸۲ واحد بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی یادآور شد: ارزش ریالی تخلفات ارجاع شده به تعزیرات نیز ۵۸ میلیارد ریال بوده است و تخلفات نیز کم فروشی، عدم رعایت ساعت پخت در نانوایی‌ها و اختفا و ارزش خارج از شبکه نیز به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.

جعفری گفت: ۱۹۰ بازرس و ناظر را نیز وارد بازار خراسان جنوبی کرده‌ایم که ۱۳۰ نفر بازرس و ۶۰ نفر ناظر بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن کود ازته، فسفاته و پتاسه بین کشاورزان توزیع شده است، افزود: پنج هزار و ۸۰۰ تن انواع کود نیز در انبارها موجود است.

کد خبر 5428014

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی جعفری کالاهای اساسی قیمت کالاهای اساسی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل همدان آیین اعتکاف عکس استانها تبریز واکسن کرونا گرگان اصفهان رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برای مصرف کننده خراسان جنوبی توزیع شده تن برنج تخصیص تن برنج هندی تخصیص یافته ماه نیز ۱۵۰ تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، از تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که مدیریت اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت. 

وی افزود: از این میزان 450 میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و 250 میلیار  تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 120 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان است.

وی در تشریح جزئیات بخشی از این اعتبارات اعلام کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی)  از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنیم٬ ارمغان سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در دوم تیرماه سال گذشته، افزون بر 120 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران بود که این میزان 12 برابر بودجه یک سال استان است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی