Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای دکتر احمدی رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۷ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند.

طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۱۶۵ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۴۷ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تصویب اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری

هم اکنون ۲۳۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۰۱ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

️طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و ۷۷۵ نفر رسید.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کرونا ویروس چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری