Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف نیازسنجی آموزشی، افزایش سطح دانش فنی و تحقق شایسته‌پروری در شرکت ملی حفاری ایران، نخستین آزمون فنی برای نخستین گروه از کارکنان ارکان ثالث و حجمی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهدی نکونام، نماینده مدیرعامل شرکت در امور کسب‌وکار، در حاشیه برگزاری آزمون در این‌باره توضیح داد: براساس دستور مدیریت ارشد سازمان، ابتدای امسال با تشکیل کارگروهی در این ارتباط، برای نخستین‌ بار برنامه جامع توسعه نیروی انسانی عملیاتی از طریق این کارگروه برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این برنامه با شناسایی جامعه هدف کارکنان مورد نظر به‌عنوان نخستین گام در شش ماه گذشته آغاز و در دومین گام با اجرای نخستین آزمون فنی مجازی برای کارکنان ارکان ثالث و حجمی روز جمعه (۲۹ بهمن) دنبال شد.

نماینده مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور کسب‌وکار افزود: در این آزمون که با هماهنگی مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و همکاری مرکز آموزش آن شرکت برنامه‌ریزی شد. در قالب اولین گروه، تعداد ۲۰۸ نفر از کارکنان ارکان ثالث و حجمی شاغل در بخش‌های عملیاتی، پس از ثبت‌نام و پذیرش، فرصت حضور در این آزمون را کسب کردند.

نکونام گفت: بر اساس هماهنگی در این ارتباط در چند ماه گذشته با همکاری مدیریت‌های منابع انسانی و فناوری و ارتباطات شرکت، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و سایر ملزومات لازم برای برگزاری قابل قبول آزمون فراهم شد.

وی افزود: افزون بر این نسبت به تهیه بانک پرسش‌های تخصصی و تعیین آزمونگرها اقدام و آزمون با استقرار کارگروه برنامه‌ریزی و اجرای طرح به‌همراه مراقبان در مرکز آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت، به‌صورت برخط برای گروه نخست انجام و شرکت‌کنندگان استعداد و دانسته‌های تخصصی و علمی تجربی خود را به رقابت گذاشتند.

نماینده مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور کسب‌وکار افزود: برای رفع مشکلات احتمالی و هماهنگی بهتر، آموزش مراقبان و رفع اشکالات شرکت‌کنندگان آزمون، پیش از آزمون اصلی طی سه مرحله آزمون‌های آزمایشی و شبیه‌سازی در تاریخ‌های ۲۴، ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه از طریق بستر آنلاین برگزار شد و توضیحات لازم درباره نحوه شرکت در آزمون و تنظیمات دستگاه‌های الکترونیکی به‌ اطلاع شرکت‌کنندگان رسید.

نکونام اظهار کرد: آزمون گروه دوم  نیز که حدود ۲۱۰ نفر از دیگر همکاران هستند، روز جمعه (۱۳ اسفندماه) به‌همین شیوه برگزار خواهد شد و مجموع پذیرفته‌شدگان گروه‌های دوگانه مرحله اول در اوایل سال ۱۴۰۱ دوره‌های آموزشی بلندمدت خود را از طریق برنامه‌ریزی‌های آتی، متناسب با تحلیل داده‌های نتایج آزمون و مصاحبه‌های حضوری آزمون‌دهندگان، آغاز می‌کنند.

وی گفت: کارآموزان پس از فارغ‌التحصیلی در دوره‌های ضمن‌خدمت متناسب با نیازسنجی آموزشی احصا و مطابق با قوانین و مقررات موجود به ادامه خدمت در مسئولیت‌های محوله مبتنی بر شایستگی‌های کسب شده به‌کار گرفته می‌شوند.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی حفاری ایران آزمون اینترنتی آموزش شرکت ملی حفاری ایران برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079890 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند