Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-28@10:59:22 GMT

پژمان جمشیدی؛ ۱۵ میلیون مخاطب در ۷ سال

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۰۳۶۷

پژمان جمشیدی؛ ۱۵ میلیون مخاطب در ۷ سال

داشتن چهار فیلم با بیش از دو میلیون مخاطب آماری است که تا همین جا پژمان جمشیدی را تبدیل به یکی از پول‌سازترین بازیگران سینمای ایران در دهه ۹۰ می‌کند.

به گزارش سینمادیلی، پژمان جمشیدی سال ۹۲ بعد از سریال «پژمان» جلوی دوربین فیلم «آتش‌بس۲» تهمینه میلانی رفت. فیلمی که با ۸۷۰ هزار مخاطب گیشه نسبتا خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین قدم او در سینما با «پنجاه کیلو آلبالو» بود فیلمی با بیش از دو میلیون مخاطب که همچنان جزو سه فیلم پرمخاطب این بازیگر است و اگر اکرانش ادامه پیدا می‌کرد احتمالا به آمار بالاتری هم می‌رسید.

پژمان جمشیدی در ادامه اولین نقش اصلی‌اش را در «خوب بد جلف» بازی کرد که تبدیل به دومین فیلم او با بیش از دو میلیون مخاطب شد.

«لونه زنبور» و «تگزاس» دو کمدی پول‌ساز بعدی جمشیدی در گیشه بودند در این میان چند اثر ناموفق در جذب مخاطب مثل «سوتفاهم»، «هزارتو» و «آذر» هم دیده می‌شوند.

پژمان جمشیدی با «تگزاس۲» با دو میلیون و چهارصد هزار مخاطب پرمخاطب‌ترین فیلم کارنامه‌اش را ثبت کرد، اما در ادامه فیلم‌هایش با وجود اینکه موفقیت آثار قبلی‌اش را در گیشه تکرار نکردند، اما قدمی در جهت تثبیت او به عنوان بازیگری با توان بازی در نقش‌های متفاوت بودند.

«دینامیت» و فروش ۵۲ میلیاردی‌اش، اما بازگشت پژمان جمشیدی به عنوان یک بازیگر پول‌ساز است. ۱۶ فیلم اکران‌شده پژمان جمشیدی در مجموع ۱۵ میلیون مخاطب داشته و میانگین ۹۵۰ هزار تماشاگر آمار بالایی از جذب مخاطب برای بازیگری است که حالا دیگر می‌توان به فروش بالای تک‌تک فیلم‌هایش امیدوار بود.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: میلیون مخاطب پژمان جمشیدی دو میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز   فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده، در اولین روز اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.   این فیلم روز گذشته با فروش ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و بیش از ۵۰ هزار مخاطب رکورد فروش روز اول سینمای ایران را که در اختیار «سال گربه» بود، با اختلاف به نام خودش ثبت کرد.   پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می شود.   شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.   پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست