Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژابی آلونسو در مورد دلایل خود برای رد پیشنهاد سرمربیگری گلادباخ صحبت کرده است

 یک سال پیش، زمانی که اعلام شد مارکو روزه از این فصل هدایت بروسیا دورتموند را بر عهده خواهد گرفت، شایعاتی در مورد علاقه بروسیا مونشن گلادباخ به ژابی آلونسو برای جایگزینی روزه به وجود آمد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اشپورت آینتس، حال آلونسو پس از یک سال این شایعات را تایید کرده است و گویا در این مورد با مکس ابرل مدیر ورزشی پیشین گلادباخ نیز صحبت هایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال آلونسو در آن زمان تصمیم گرفت در رئال سوسیداد باقی بماند و به هدایت تیم دوم این باشگاه بپردازد. آلونسو در اینباره گفت:

ما با یکدیگر صحبت کردیم و با هم آشنا شدیم. مکالمه جالبی بود. اما این قدم برای خیلی بزرگ بود. من هنوز باید کمی پیشرفت کنم تا تبدیل به مربی بهتری شوم. با این حال چه کسی می داند که در آینده چه چیزی در انتظارمان خواهد بود.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس حسن کامرانی فر: رای پرونده گل گهر بر نمی گردد و تصمیم کمیته استیناف تایید شده است رسانه ترکیه‌ ای: محمد صلاح جدید چرا از ترکیب هال سیتی دور است؟ چهار گزینه بارسلونا برای تقویت پست دفاع چپ در تابستان پپ گواردیولا: فرودگاه لیورپول از فرودگاه ما بهتر است 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هارپی بزرگترین عقاب جهان (+عکس)

عقاب هارپی با نام علمی (Harpia harpyja) نوعی عقاب است که نیرومند ترین و بزرگ ترین پرندهٔ شکاری آمریکا به‌ شمار می‌ رود و هم چنین یکی از بزرگ ترین انواع عقاب ها است.

ماده آن 6 تا 10 کیلوگرم و نر 5 تا 8 کیلوگرم وزن و هم چنین 95٫5 سانتی‌ متر طول دارد. این پرنده ها ظاهر بسیار ترسناک و قدرت شکار فوق العاده ای دارند. آن ها از خطر و به ویژه انسان گریزانند و به همین دلیل خیلی کم پیش می آید که به انسانی حمله کنند.

به گزارش هپی پت، قدرت این عقاب ها را می توان این گونه مثال زد که توانایی بلند کردن یک انسان با اندام کوچک را دارند. چشمان درشت عقاب فوق العاده تیز بین هستند و می توانند از فراز آسمان شکار خود را ببینند.

این پرنده قدرتمند که نام آن برگرفته از افسانه های یونان قدیم است، تاجی از پر های سفید بر روی سرش دارد و محل زندگی او در جنگل های آمریکای جنوبی و مرکزی است. طول بال عقاب هارپی بین 176 تا 201 سانتی متر است.

زیستگاه عقاب هارپی کجاست؟

این پرنده قدرتمند را می توان در سراسر قاره آمریکای لاتین و به ویژه در مناطق گرمسیری یافت. البته ناگفته نماند که در برزیل نیز یافت می شوند. این پرنده ها از جنوب مکزیک تا برزیل در جنگل های بارانی و گرمسیری و بر روی بالاترین نقطۀ درختان مرتفع آشیانه خود را می سازند.

طول عمر این حیوانات چقدر است؟

طول عمر این پرنده 25 تا 35 سال است. بهتر است که بدانید این پرندگان مادام العمر جفت گیری می کنند. آن ها لانه‌ های بزرگی از چوب و شاخه که با مواد نرم‌ تر پوشیده شده‌ اند را حداقل در فاصله 90 فوتی از زمین در درختان بزرگی همانند درخت کاپوک، درخت آجیل برزیل و یا درخت کامبارا می سازند.

غذای این حیوانات چیست؟

رژیم عقاب هارپی از حیوانات درختی مانند میمون ها از جمله میمون های سنجاب و یا مارموست های کوتوله، تنبل ها، اپوسوم ها، تنبل ها، خارپشت های درختی، مار ها و ایگوانا ها تشکیل می شود.

هم چنین آن ها پرندگان بزرگی همانند کراسو و ماکائو را نیز می خورند. این پرنده بر روی ارتفاعات در کمین می نشیند و زمانی که طعمه را در بهترین حالت یافت، با یک حرکت آن را شکار می کند و به آشیانه می برد و با جوجه های خود به اشتراک می گذارد.

بزرگ کردن جوجه ها نیاز به تغذیه شدن از طریق شکار هایی بزرگ مثل میمون دارد. این پرنده ها دوران بیشتری را از جوجه های خود مراقبت می کنند. آن ها تا دو ساله شدن جوجه هایشان به آن ها غذا می دهند و در این مدت تقریبا دویست لاشه و یا بیشتر برای آن ها شکار می کنند تا از آب و گل در بیایند.

آیا عقاب هارپی در خطر انقراض است؟

متأسفانه این عقاب ها عمدتاً به این دلیل ناپدید می شوند که مردم زیستگاه آن ها را تخریب کرده اند و به آن ها شلیک می کنند. در آمریکای مرکزی جمعیت بزرگی از آن ها یافت می شوند. البته خوشبختانه هنوز خطر انقراض در این پرنده ها وجود ندارد.

سوالات متداول عقاب هارپی چه نوع پرنده ای است؟

عقاب هارپی نوعی عقاب است که نیرومند ترین و بزرگ ترین پرندهٔ شکاری آمریکا به‌ شمار می‌ رود و یکی از بزرگ ترین انواع عقاب ها است.

غذای عقاب هارپی چیست؟

رژیم آن ها از حیوانات درختی مانند: میمون ها از جمله میمون های سنجاب و یا مارموست های کوتوله، تنبل ها، تنبل ها، اپوسوم ها، خارپشت های درختی، مار ها و ایگوانا ها تشکیل می شود.

عقاب هارپی کجا یافت می شود؟

این پرنده قدرتمند در سراسر قاره آمریکای لاتین و به ویژه در مناطق گرمسیری و برزیل یافت می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: مقایسه لیگ برتر و بوندسلیگا؟ نتایج گویای همه چیز است
  • هارپی بزرگترین عقاب جهان (+عکس)
  • ژابی آلونسو: باید هوشیار باشیم چون یک گل از سوی رم، همه چیز را عوض می‌کند
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • سردار: من را نخواهند، زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم‌!
  • سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم
  • جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • گل‌های ثانیه پایانی بایرلورکوزن؛ ژابی آلونسو نمی‌بازد! / فیلم