Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان این فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کرمان متولد سال ۱۳۶۸ و دارای مدرک دکتری شیمی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است که توانسته با وجود مشکلات اقتصادی مدارج بالای علمی را طی کند و امروزه به‌عنوان یک کارآفرین موفق زمینه اشتغال ۱۲ نفر از افراد نیازمند جویای کار را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان  در خصوص نحوه آغاز فعالیتش در این حوزه گفت: پس از اتمام تحصیلاتم برحسب علاقه‌ای که داشتم کارم را متناسب با تخصص دانشگاهی‌ام آغاز کردم و در مرحله نخست یک واحد تولید مواد استراتژیک مانند محصولات ژل آتش‌زا، الکل صنعتی و غیره در استان راه‌اندازی کردم.
این جوان کارآفرین و موفق ادامه می‌دهد، پس از تلاش و کوشش و با دریافت تسهیلات ازجمله تسهیلات قرص الحسنه از کمیته امداد واحد تولید دوم را نیز راه‌اندازی کردم و هم‌اکنون روزانه چهار تن انواع مواد صنعتی و استراتژیک تولید و به غیر از کرمان به استان‌های دیگر نیز ارسال می‌کنم.

این کارآفرین موفق که هم‌اکنون به‌عنوان یک مخترع، پژوهشگر، کارآفرین در زمینه‌های تولید مواد استراتژیک فعالیت دارد تصریح کرد: شرکت‌های تولیدی ما جز شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و شرکت ما تنها شرکت دانش‌بنیان زیر نظر کمیته امداد استان کرمان است.

وی گفت: به دنبال راه‌اندازی واحد تولید سوم هستم و در صورت حمایت مسئولان و کمیته امداد و پرداخت تسهیلات با سود کم واحد تولیدی سوم را نیز راه‌اندازی و زمینه اشتغال افراد نیازمند جویای کار بیشتری را فراهم خواهم کرد.

برچسب‌ها کرمان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کرمان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کارآفرینی کمیته امداد واحد تولید راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این کارخانه ۵ سال پیش بر اساس نیاز صنعتی معدنی و کشاورزی استان کرمان راه اندازی شد که با راه اندازی این کارخانه دیگر نیازی نیست رانندگان به استان های دیگر مراجعه کنند واین تریلر کفی محصول بزرگترین کارخانه سازنده کاربری‌های جاده‌ای در جنوب شرق کشور است.

در 5خط تولید این کارخانه 520نفر مشغول بکارند و با اجرای خط توسعه به بیش از 1000نفر می رسد و تنوع محصولات از 13به 20می رسد .

 ۸۵ درصد قطعات مورد نیاز هم در این واحد فعال صنعتی بومی‌سازی و تولید شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه