Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:03:19 GMT

۲ سارق طلا و جواهرات منزل در قرچک دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۱۸۷۱

۲ سارق طلا و جواهرات منزل در قرچک دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجم الدین مرادی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقان به عنف در قرچک خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد سرقت طلا و جواهرات از یک منزل در شهرستان قرچک بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات مالباخته موفق شدند ۲ نفر سارق مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: مأموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای این افراد اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قرچک بیان داشت: شیوه و شگرد سارقان که یک آقا و یک خانم هستند به این ترتیب بود که سارق خانم با طرح نقشه و دوستی با خانم مالباخته و جلب اعتماد وی به منزل او نفوذ کرده و بعد از ساعاتی به بهانه خرید از منزل خارج شده و با باز گذاشتن درب منزل، سارق آقا به داخل منزل رفته و طلاهای مالباخته را به سرقت برده است.

مرادی با اشاره به اینکه ارزش طلا و جواهرات سرقت شده توسط کارشناسان امر یک میلیارد ریال برآورد شده است عنوان داشت: در بازرسی از محل اختفای متهمان اقلام مسروقه کشف و با هماهنگی مقام قضائی به مالباخته تحویل و نهایتاً متهمان نیز برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنین برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، یاد آور شد: شهروندان عزیز ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5428232

منبع: مهر

کلیدواژه: قرچک نیروی انتظامی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان اردبیل آیین اعتکاف عکس استانها تبریز واکسن کرونا بارش باران گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد