Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:38:51 GMT

دو سارق به عنف در قرچک دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۱۴۳۰

دو سارق به عنف در قرچک دستگیر شدند

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ نجم‌الدین مرادی اظهارداشت: در پی اعلام یک مورد سرقت طلا و جواهرات از منزل یکی از شهروندان قرچکی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و نیز بررسی اظهارات مالباخته، موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی، به محل اختفای این افراد که یک زن و مردم بودند، اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شگرد سرقت این ۲ فرد اظهار داشت: سارق خانم با طرح نقشه و دوستی با خانم مالباخته و جلب اعتماد وی به منزل او نفوذ کرده و بعد از ساعاتی به بهانه خرید از منزل خارج شده و با بازگذاشتن درب منزل، سارق آقا به داخل منزل رفته و طلاهای مالباخته را به سرقت برده است.

وی ارزش طلا و جواهرات سرقت شده را حدود یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در بازرسی از محل اختفای متهمان اقلام مسروقه کشف و با هماهنگی مقام قضائی به مالباخته تحویل و متهمان نیز برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق محتویات خودرو در قرچک

مرادی همچنین از دستگیری سارق محتویات و قطعات خودرو با کشف ۲۰ فقره سرقت در قرچک خبر داد.

وی گفت: ماموران پلیس شهرستان قرچک با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت ‌زنی‌های هدفمند در نقاط جرم خیز، موفق به شناسایی و دستگیری سارق در حین سرقت شدند.

وی اظهار داشت: متهم پس از دستگیری با مشاهده مدارک و قرائن موجود، به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در نقاط مختلف شهرستان قرچک اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی قرچک تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده در راستای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

شلیک پلیس پایان عرض اندام اراذل اوباش تحت تعیقب در ورامین

فرمانده انتظامی ورامین از دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در ورامین با شلیک پلیس خبر داد.  

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند گفت: در پی ایجاد شرارت های مکرر و همچنین توزیع مواد مخدر توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در یکی از محلات ورامین، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهید بهشتی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی متهم سابقه دار را حوالی ساعت ۲ بامداد روز گذشته حین عبور از خیابان شناسایی و اقدام به دستگیری وی کردند.  

بیرانوند تصریح کرد: متهم که از اراذل و اوباش سابقه دار ورامین بود با دیدن ماموران اقدام به عربده کشی و حمله با چاقو به سمت پلیس کرد که با هوشیاری و اقتدار ماموران انتظامی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک یک گلوله، متهم زمین گیر و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ورامین گفت: متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس دانسته و اظهار داشت: با مخلان نظم و امنیت عمومی امنیت با قاطعیت و اقتدار برابر قانون برخورد می‌شود.

برچسب‌ها سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک ماموران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سعید مطهری‌زاده از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد و اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: کارچاق کن سابقه دار گرگان دستگیر شد

وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری‌زاده در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228945 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد