Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله خوشوقت (ره) ظهر امروز شنبه ۳۰ بهمن به صورت حضوری و مجازی از طرف مؤسسه حوزوی صاحب الأمر (عج) قم با سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر به صورت ارتباط تصویری در نماز خانه این مدرسه برگزار شد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری که از شاگردان نزدیک مرحوم حضرت آیت الله خوشوقت بوده است، در این مراسم اظهار کرد: سخن گفتن از شخصیت حضرت آیت الله خوشوقت که واقعاً با خودش بسیاری از سجایا، صفات و ویژگی‌ها را برد و در فضای دنیا نه بیان کرد و نه بیان شد، بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحوم حضرت آیت‌الله خوشوقت در همه‌ی ابعاد معارف اسلامی - چه نظری و چه عملی و کاربردی- دارای قدرت بالای اجتهاد بود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حضرت آیت‌الله خوشوقت مورد توجه مرحوم علامه طباطبایی بود، تصریح کرد: شاید بتوان گفت حضرت آیت‌الله خوشوقت آخرین نسل از نسل طلایی اخلاق و عرفان بود و بعد از آن یک محرومیتی فضا را گرفته که امیدواریم خدا عنایتی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: حضرت آیت‌الله خوشوقت انسانی کامل بوده و در واقع خود را به معنی واقعی تربیت درونی کرده بود.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به ارزش طلبگی، افزود: طلبگی شما نشان از این است که خداوند شما را برگزیده و می‌خواهد شما را در مسیر بزرگی، بزرگواری و آقایی قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: هرگاه خداوند بخواهد به یک نفر بالاترین درجه را بدهد او را عالم در دین می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بزرگی یک چیز به این است که خداوند آن را بزرگ دارد، افزود: طلبگی یک نعمت بزرگ است که با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

کد خبر 5428233

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه بوشهر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان اردبیل آیین اعتکاف عکس استانها تبریز واکسن کرونا بارش باران گرگان حضرت آیت الله خوشوقت امام جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است