Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@16:50:22 GMT

خانواده های شهدای اهل سنت شهر نودشه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۲۱۳۶

خانواده های شهدای اهل سنت شهر نودشه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در معیت ماموستا ملا احمد مبارکشاهی؛ امام جمعه نودشه در دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران اهل سنت  شهر نودشه از سه خانواده شهید و یک جانباز تجلیل به عمل آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه دراین دیدار اظهار داشت: شهدا رمز بقا نظام هستند و با ایثار و از خودگذشتگی، انقلاب و اسلام را بیمه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: نظام، میراث ماندگار شهدا است، خداوند متعال شهدا را به خصوص شهدای شهر نودشه را با انبیا الهی و پیامبر اکرم (ص) و با امام شهدا محشور گرداند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلی با ابلاغ پیام آیت الله مصطفی علما؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، عنوان داشت: قدردانی از خانواده شهدا عمل بسیار پسندیده‌ای است و نباید ایثارگری این عزیزان فراموش شود، حضور در منزل شهدا به نشانه قدردانی و ابلاغ پیام نماینده رهبر معظم انقلاب در استان کرمانشاه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن نظام دارند و امید است بتوانیم قدردان زحمات و ایثارگری این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهدای اهل سنت اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان