Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنکی دی یونگ می گوید ژاوی کمک زیادی به او می کند و راه پیشرفت در پست خود را به او نشان می دهد.

فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در مصاحبه با گاردین در مورد شرایط خود در باشگاه بارسلونا، جدایی لیونل مسی و همچنین تغییرات این تیم از زمان کومان و با آمدن ژاوی صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از گاردین، فرنکی دی یونگ در این مصاحبه گفت:

در بارسلونا خیلی خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بچگی می خواستم به اینجا بیایم و برای بارسلونا بازی کنم. این رویایی بود که محقق شد. البته که می خواهم عناوینی را با بارسلونا فتح کنم. من به راحتی اسپانیایی صحبت نمی کنم اما می توانم آن را بفهمم و کمی حرف بزنم. با این که برای اولین بار در زندگی ام در خارج از هلند زندگی می کنم، همه چیز مثل این است که به زندگی در بارسلونا عادت کرده ام. خیلی دوست دارم در ادامه جام های بیشتری نسبت به دو سال اول حضورم در اینجا کسب کنم و انتظار دارم آن ها را ببرم. در بارسلونا خیلی خوشحالم و امیدوارم چندین سال اینجا بمانم.

مارکا پس از پیوستن تو به بارسلونا نوشت «بوسکتس یک مشکل دارد و آن دی یونگ است»؟

وقتی به بارسلونا آمدم، بوسکتس نزد من آمد و گفت «بالاخره تو اینجایی، اگر چیزی نیاز داشتی من همیشه اینجا هستم و می توانی روی من حساب کنی».

تغییراتی که از زمان کومان رخ داده است چیست؟

فکر می کنم چیزهای زیادی بدون تغییر مانده اند چون در بارسلونا به سبک خاصی بازی می کنید که به سرمربی بستگی ندارد، حتی با این که هر سرمربی سبک خاص خودش را دارد. ژاوی؟ ما هر دو هافبک هستیم و تقریباً در یک پست مشابه بازی می کنیم، بنابراین او کمک زیادی به من می کند. گاهی به دفتر ژاوی می روم، او ویدیوهایی به من نشان می دهد و به من می گوید که چگونه می توانم پیشرفت کنم.

لیونل مسی؟

در ابتدا فکر کردم خبر جدایی او صحت ندارد. به فرودگاه رفته بودم تا از پدر و برادرم استقبال کنم که پیام جدایی مسی از بارسلونا را دریافت کردم. کمی بعد ما دریافتیم که این اتفاق واقعاً در حال رخ دادن است. در ابتدا نمی شد آن را باور کرد، حتی با این که در کل تابستان شایعات جدایی او مطرح بود. اما من هرگز این خبرها را جدی نگرفته بودم بنابراین وقتی این اتفاق رخ داد، واقعاً شوکه شدم. او نماد این باشگاه بود. در نتیجه وقتی پس از تمام کارهایی که برای بارسلونا کرده بود از این باشگاه جدا شد، جدایی اش ضربه سختی برای همه بود. هنوز جای خالی او را حس می کنیم. وقتی فردی مانند او دیگر در باشگاه حضور ندارد، ناگهان همه چیز بسیار متفاوت می شود. وقتی بازیکنی چون او را در باشگاهتان دارید، در زمین سعی می کنید تا جایی که می شود او را پیدا کنید و بازی حول او می چرخد و این منطقی است. وقتی چنین بازیکنی می رود، شما باید به عنوان یک بازیکن و یک تیم با شرایط جدید وفق پیدا کنید. فکر می کنم او در تقریباً تمام جنبه های فوتبال بهترین است. هر گاه تمرینی را تمام می کردیم، چه تمرینات جایگیری و چه سایر بازی های تمرینی، او همیشه بهترین بود. هیچ تحسین و ستایشی در مورد او، اغراق آمیز نیست. برای من او بهترین تاریخ است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس حسن کامرانی فر: رای پرونده گل گهر بر نمی گردد و تصمیم کمیته استیناف تایید شده است رسانه ترکیه‌ ای: محمد صلاح جدید چرا از ترکیب هال سیتی دور است؟ چهار گزینه بارسلونا برای تقویت پست دفاع چپ در تابستان پپ گواردیولا: فرودگاه لیورپول از فرودگاه ما بهتر است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرنکی دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.

برگزاری دو بازی پرفشار برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان و مقابل بارسلونا در لالیگا در فاصله کم در هفته گذشته و همچنین پیش رو بودن بازی مهم برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث شد که کارلو آنچلوتی در این بازی به تعدادی از بازیکنانش در ترکیب اصلی استراحت بدهد و از بازیکنانی که در طول این فصل فرصت زیادی برای بازی نداشتن استفاده کند.

یکی از آنها گولر بود که در طول این فصل اشتیاق زیادی برای پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی و نشان دادن توانایی‌هایش داشت و در دیدار شب گذشته مقابل سوسیداد هم موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این ستاره اهل ترکیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«از اینکه در بهترین باشگاه دنیا هستم بسیار خوشحالم. اول از همه دوست دارم به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم و از کارلو آنچلوتی به خاطر فرصتی که امروز به من داد تشکر کنم. از اینکه توانستم امروز گل بزنم و تیم برنده شود خیلی خوشحالم.

رئال مادرید واقعا بهترین باشگاه در دنیاست و گل زدن با پیراهن این تیم یکی از بهترین حس‌هایی است که می‌توانم تجربه کنم. از اینکه در اینجا هستم خیلی خوشحالم. واقعیت این است که من تنها از نظر فیزیکی تمرین نکردم، بلکه روی ذهنیت و روحیه‌ام هم تمرین کردم. صبورانه منتظر ماندم و روحیه‌ام پیشرفت کرد.

لیگ قهرمانان؟ همه می‌دانند که این جام به رئال مادرید تعلق داد.»

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!