Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده پارلمان عراق گفت که تنها شرط هیئت هماهنگی شیعیان برای رأی دادن به نخست وزیر آتی این کشور، متعهد شدن او به اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد البلداوی» نماینده پارلمان عراق امروز شنبه سخنانی را پیرامون شروط هیئت هماهنگی شیعیان برای رأی دادن به گزینه نخست وزیری این کشور مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، نماینده پارلمان عراق در این خصوص اظهار داشت: تنها شرط هیئت هماهنگی شیعیان برای رأی دادن به نخست وزیر آتی عراق، متعهد شدن او به اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور است.

این نماینده پارلمان با بیان این موضوع، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به اصرار گروه‌های سیاسی کُرد بر معرفی چندین نامزد برای پست ریاست جمهوری، تشکیل دولتی فراگیر، بهترین راه برای خروج کشور از بحران کنونی است.

بلدوای چندی پیش نیز در سخنانی اعلام کرده بود که هیئت هماهنگی شیعیان عراق تنها به گزینه‌ای برای تصدی پست ریاست جمهوری رأی می‌دهند که متعهد به حفاظت و حراست از حاکمیت ملی عراق شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اشغالگران آمریکایی عراق نماینده پارلمان عراق هیئت هماهنگی شیعیان برای رأی دادن نماینده پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند