Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از برنا، مولود ایرجی­زاد در جریان نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان مطالب فوق اظهار داشت: صنعت ساختمان یکی از بزرگترین بخش­های اقتصادی کشور است و از آنجا که یکی از صنایع فرصت­آفرین، برای رشد اقتصادی و اشتغال­زایی به شمار می­رود، این صنعت می­تواند نقش انکار­ناپذیری در تولید فرصت­های سرمایه­گذاری، تولید ثروت و ارزش افزوده در اقتصاد و رونق تولید ملی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با این رویکرد بر آن شدیم تا برترین مدیران موفق در صنعت ساختمان را گرد هم جمع کنیم تا بتوانیم از تجربیات ارزشمندشان استفاده کرده و زمینه­ای برای همکاری و تعامل بین تمامی فعالین این بخش ایجاد نماییم.

ایرجی­زاد با اشاره به محورهای این گردهمایی گفت: آشنایی با آخرین دستاوردهای تجربی مدیران موفق در صنعت ساختمان، فراهم­سازی بستری مناسب برای انتقال دانش و تجربیات مدیران سراسر کشور، جلب مشارکت فعالان صنعت ساختمان و اهمیت استفاده از شیوه­های نوین در حوزه مدیریت، بررسی شکست­های اقتصادی مدیران و اشاعه فرهنگ صحیح مدیریت و برنامه­ریزی و توسعه آموزش علوم انسانی در صنعت ساختمان، از جمله مهمترین رویکردهای برگزاری این گردهمایی است.

دبیر همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان با تاکید بر اینکه قرار است مقامات دولتی و مسئولان عالی­رتبه کشوری در این همایش حاضر شوند گفت: بر اساس رایزنی­های صورت گرفته، قرار است پیشکسوتان صنعت ساختمان، مدیران ارشد وزارتخانه راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر تهران، برخی از شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، مسئولان سازمان نظام مهندسی و... در این همایش حضور داشته باشند.

ایرجی­زاد اذعان داشت: در این گردهمایی، هیئت داوران با در نظر گرفتن شاخص­های کمی و کیفی متعدد، نظیر همسویی، پویایی، شکوفایی و توسعه سازمانی و ... نسبت به انتخاب مدیران موفق در صنعت ساختمان اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: انتخاب و معرفی نام­آوران صنعت ساختمان، می­تواند نقش موثری در ایجاد هم­افزایی بین شرکت­های ساختمانی داشته باشد و برگزاری این همایش، فرصتی مناسب برای تحقق این اهداف خواهد بود.

ایرجی­زاد همچنین با اشاره به شرایط رکود صنعت ساختمان و افزایش سرسام­آور هزینه­های تولید مسکن تصریح کرد: با توجه به اینکه مسکن، پیشران اقتصاد کشور است، تحول در این بخش اثر مثبتی بر شرایط کلی اقتصاد کشور خواهد داشت.

وی یکی از نکات کلیدی تقویت صنعت ساختمان را تعامل بین بخش خصوصی و دولتی ارزیابی کرد و اظهارداشت: در این همایش حضور متولیان مختلف از دستگاه­های ذی­ربط و همچنین سرآمدان صنعت ساختمان در بخش خصوصی، زمینه مساعدی را برای برقراری ارتباط بین دولت و بخش خصوصی فراهم خواهد نمود.

دبیر همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان در ادامه همچنین افزود: سازندگان، معماران و طراحان داخلی، مهندسان مرتبط با صنعت ساختمان، تولیدکنندگان، مدیران و مشاوران املاک، فعالین صنعت ساختمان، برندهای معتبر ساختمانی و دانشجویان معماری و عمران نیز ترکیب مدعوین این همایش را تشکیل می­دهند.

در همین حال در ادامه این نشست خبری، مهدی توانایی ­رنجبر، مجری همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان، با یادآوی این موضوع که مسکن، لوکوموتیو اقتصاد کشور است خاطرنشان ساخت: باتوجه به اینکه صنعت ساختمان درایجاد بسترهای اشتغال­زایی مقام اول را دارد و با درنظرگرفتن وابستگی این صنعت با بسیاری از صنایع دیگر، رکود و رونق این صنعت بشدت در تورم یا شکوفایی اقتصادی کشور موثر است و این صنعت می­تواند به تنهایی بار بزرگی را از دوش دولت برداشته و تحولات شگرفی را در اقتصاد کشور ایجاد کند.

وی با یادآوری این موضوع که  هلدینگ بهشت به عنوان یکی از فعالان صنعت ساختمان همواره به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای جذب نیروهای جوان و مستعد درصنعت ساختمان از طریق بسترهای رقابتی بوده است تصریح کرد: بزرگترین رسالت این همایش، ایجاد فرصت­های شغلی برای جوانان مستعد و خلاق در صنعت ساختمان بوده است و با این رویکرد با برگزاری مسابقه­ای در دو بخش نما و طراحی داخلی در سبک مدرن، ضمن اعطای جوایز، تمهیدات لازم برای جذب جوانان و دانشجویان نخبه به صنعت ساختمان فراهم خواهد شد که این امر یکی از شاخص­ترین محورهای برگزاری این همایش خواهد بود.

شایان ذکراست، این گردهمایی با مدیریت هلدینگ ساختمانی بهشت، در تاریخ ۱۸ اسفند ماه۱۴۰۰، ساعت ۱۵ الی ۱۹ بعدازظهر، در سالن ۴۵۰ نفری مجموعه فرهنگی هنری آسمان، واقع در خیابان شهید فلاحی(زعفرانیه)، نبش خیابان فیروزکوه، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

منبع: برنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد صنعت ساختمان سازی مولود ایرجی­زاد اخبار مرتبط چرا ساخت‌وسازها در کشور کیفیت ندارد؟ اهمیت استفاده از محصولات پی وی سی برای ساختمان و زندگی روزمره چیست؟ گرانی و کمبود زمین؛ عامل فقر پارکینگ در بافت‌های فرسوده نوسازی شده/ گرانی مصالح بیشتر از… ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان برگزار می شود قیمت وانت های دوگانه سوز چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) رییس سازمان راهداری: پول نگهداری راه ها را نداریم با عیدی امسال چند گرم طلا می توان خرید؟ پیش بینی جالب کارشناسان از آینده بازار مسکن پس از برجام زمین رایگان در امارات برای سرمایه داران موج جدید حملات یک بات نت به مراکز بهداشتی، آموزشی و دولتی وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای روستاییان تهرانی کدام بانک ها وام بدون ضامن را پرداخت کردند؟ راه اندازی واحد مبارزه با سو استفاده از دارایی های مجازی توسط اف‌ بی آی ولوو این هفته ثابت ماند + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) عرضه گسترده مر‌غ‌ ۲۰ هزار تومانی برای تنظیم بازار نوروز و ماه رمضان + جدول قیمت سفته جایگزین چک شده است؟ ضیافت قطری ها برای مهمان ایرانی پس از ۱۰ سال با عیدی کارگران چقدر بیت کوین می توان خرید؟ دست های پشت پرده افزایش قیمت گوشت قرمز ارزان ترین تلویزیون‌ ۵۰ اینچ چند؟ (جدول) ۳۸۰۰ میلیارد تومان دارایی مالی دست به دست شد اگر روسیه اقدامی تهاجمی انجام دهد، پیامدهای شدیدی در پی آن خواهد بود قیمت دنا چقدر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ۱۲ درصد تخت های بیمارستانی در اختیار بیماران کروناست قیمت خودروهای هاوال + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) تداوم صدرنشینی فزر در معاملات برتر، در آخرین روز بهمن ماه چه کسی «حرامزاده» است؟ / نگاهی حقوقی به اظهارات جنجالی یک فیلمنامه نویس پرداخت سود ۹۱ درصد سرمایه گذاران صندوق پالایشی یکم از طریق سجام مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟ / زمان واریز سود اعلام شد رشد ۴۲۰ درصدی نقدینگی در هفت سال جدیدترین سدان لکسوس چه ویژگی هایی دارد؟ تحرکات روزانه صندوق های قابل معامله / صندوق نهال با زیان ۳.۹ درصدی همراه شد ​وزیر خارجه فرانسه: تاکید بر ضرورت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین خواصی از برگ بو که نمی دانستید! تارا اتوماتیک ۱۵ میلیون تومان ارزان شد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) هفته آینده خبر مهمی در زمینه تولید واکسن کرونا اعلام می شود نماد سرخابی ها فردا در فرابورس ثبت می شود علل و علائم بیماری برگر در افراد سیگاری؟ برای کناره گیری روسیه از جنگ هنوز دیر نشده ارتباط بی حسی پاها و بیماری قلبی ادامه ریزش قیمت هایما در بازار + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ​صدراعظم آلمان: فرصت دستیابی به توافق در مذاکرات وین وجود دارد خبر مهم درباره واکسیناسیون زنان باردار سندروم روده تحریک پذیر را چطور درمان کنیم؟ سکان ساترا به سعید مقیسه سپرده شد شبکه های اجتماعی کشور تحت اشغال شبکه های خارجی هستند هشدار مقامات چین در مورد کلاهبرداری های متاورس آمریکا امسال به یک واردکننده بزرگ نفت تبدیل می شود ارزان ترین مدل رانا چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) تعیین دستمزد بر مبنای تورم یکساله منتهی به بهمن نسخه‌نویسی الکترونیکی گیاهپزشکی برای جلوگیری از قاچاق ایجاد تجارت ترجیحی محصولات کشاورزی بین ایران و برزیل دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عراق بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت ساختمان سازی جدول قیمت کامل ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ اقتصاد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان