Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه آلومینیوم بیانیه‌ای درباره قضاوت داور بازی با پرسپولیس صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه آلومینیوم اراک در واکنش به قضاوت پیام حیدری در دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«در جریان بازی شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال آلومینیوم مقابل پرسپولیس، دو صحنه واضح (نه مشکوک) داوری اتفاق افتاد که هر بیننده تلویزیونی و افرادی که در هر زاویه‌ای در ورزشگاه آزادی بودند، متوجه اشتباه داوری شدند، اما کمک داور دوم مسابقه دو اشتباه فاحش انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم آلومینیوم: نتیجه دیدار با پرسپولیس با اشتباهات رقم خورد

در دقیقه 39 مهرداد بایرامی مهاجم آلومینیوم در فرصت تک به تک قرار گرفته بود، اما اشتباه و تصمیم عجیب کمک داور دوم یک موقعیت مسلم گلزنی را از اراکی‌ها گرفت. عجیب‌تر اینکه همین کمک داور در دقیقه 76، پرچمی که در نیمه اول به اشتباه بالا برده بود را به ناحق بالا نبرد تا مهاجم پرسپولیس گلزنی کند و سرنوشت بازی را با این دو اشتباه تغییر داد.

تیم فوتبال آلومینیوم در این فصل و بنا بر نظر تمام کارشناسان داوری، بیشترین ضرر را از داوری کرده و در مسابقات حساسی مقابل حریفان بالای جدولی خود مقابل تیم‌های سپاهان، استقلال، پیکان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران از داوری متضرر شده است که این سریال اشتباهات، در بازی هفته هجدهم برابر پرسپولیس نیز ادامه پیدا کرد.

گل‌های پرسپولیس به آلومینیوم درست بود؟

حتی اگر در سه بازی از شش مسابقه اشاره شده اشتباهات داوری علیه آلومینیوم اتفاق نمی‌افتاد، این تیم الان جایگاه سوم یا چهارم جدول را در اختیار داشت، اما شاید نامه‌هایی که در این فصل بدون جنجال به فدراسیون فوتبال زده شده، بی‌تأثیر بوده است و ما هم باید مثل برخی‌ها با سر و صدا حق خودمان را بگیریم تا به تیمی که دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، ظلم نشود».

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تیم فوتبال آلومینیوم اراک پرسپولیس تیم فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود