Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدرضا صالحی امیری روز شنبه در هم‌اندیشی با خبرنگاران درباره ادغام بودجه کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش اظهار داشت: با این کار مشکل بودجه حل نخواهد شد. نهادهای نظارتی به طور تمام وقت در کمیته مستقر هستند و کار خود را دنبال می‌کنند. از طرفی دیگر کمیته ملی المپیک یک نهاد بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته نظارت بر تیم‌های ملی است اما هر تصمیمی که مجلس درباره ادغام بودجه بگیرد موظف به اجرای آن هستیم.

وی ادامه داد: همه انگیزه کافی از دولت گرفته تا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای کمک به ناشنوایان را دارند، بنابر این باید کمک کنیم تا ناشنوایان با اقتدار به المپیک ناشنوایان برزیل اعزام شوند. ما تعهد دادیم کمک های جدی داشته باشیم و این حمایت به طور مستمر ادامه خواهد داشت. ناشنوایان از نظر زیر ساخت در مضیقه قرار دارند و باید حمایت شوند.

رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به اینکه چرا دیدار مقامات ارشد ورزش ایران در حاشیه بازی های المپیک زمستانی با باخ صورت نگرفت توضیح داد: در این چهار سال بیش از ١٥٠ دیدار با مقامات ارشد ورزشی برای کاهش تهدیدات و افزایش فرصت‌ها داشتیم. در سفر به پکن دیدارهای مختلفی با مقامات ارشد IOC و همتایان چینی و کره‌ای برگزار شد. در آن سفر تاکید شد که وزیر ورزش ایران شخصی ورزشی و قهرمان بوده است.  

صالحی‌امیری ادامه داد: در این دیدارها دغدغه‌ها بیان شد. یکی از سوال‌ها درباره تعیین تکلیف فدراسیون‌ها بود که وزیر ورزش هم پاسخ داد در حال تعیین و تکلیف هستند. در این سفر دیدارهای فشرده ای داشتیم و دوشنبه قرار شد با توماس باخ رییس کمیته بیمن‌المللی المپیک دیدار کنیم که وی در اطراف پکن ٢ بازدید داشته و از طرفی وزیر ورزش جلسه در تهران برنامه بودجه داشت و بر این اساس دیدار با باخ به سفر بعدی در لوزان سوئیس موکول شد.

وی درباره دستاورد هیات عراقی به ایران گفت: عراق به لحاظ استراتژیکی حایز اهمیت است و از طرفی ارتباط قلبی ٢ ملت و روابط دیرینه تاریخی آن ها را بر آن داشت که ایران دعوت کردند و در آن سفر تفاهمنامه‌ای به امضا رسید تا به یکدیگر کمک کنیم. ارزش کار تعامل دیپلماسی در بلند مدت خود را نشان می‌دهد و این روابط زمینه ساز توسعه همکاری‌های ورزشی می‌شود.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: هماهنگی و وفاق بین وزارت ورزش و کمیته اولویت ماست و تا زمانی که در این نهاد هستم، مناقشه‌ای نخواهم داشت چرا که این جزو راهبرد اصلی در پیشبرد اهداف ورزش کشور است و شامل این دولت و آن دولت نیست.  

«کیکاووس سعیدی» دبیرکل کمیته المپیک در ادامه درباره زمان برگزاری انتخابات گفت: اعضای مجمع درباره زمان برگزاری انتخابات تصمیم می‌گیرند.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری توماس باخ کیکاووس سعیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری توماس باخ کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری توماس باخ کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ