Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛  اگر می خواهید به عنوان معلم خصوصی درآمد بسیار خوبی کسب کنید ادامه این مطلب را بخوانید.

توضیحات کلی در رابطه با تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از آن

یکی از شغل هایی که به صورت پاره وقت یا تمام وقت می توانید به آن بپردازید و در ابتدای کار به سابقه کاری هم نیاز ندارد تدریس خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بسیاری از افراد پیدا کردن کار در زمینه مورد نظر خودشان آسان نیست چرا که به هر شرکت یا سازمانی که مراجعه می کنند از آنها سابقه کار می خواهند. تدریس خصوصی شغلی است که حتی بدون سابقه می توانید آن را انجام دهید و اگر عملکرد درستی داشته باشید و مداومت را هم ضمیمه آن کنید می توانید به سرعت در این کار پیشرفت نمائید.

در کار تدریس خصوصی پارامترها و عواملی که روی درآمد شما تاثیر می گذارید در کنترل خودتان است و می توانید تدریس خصوصی آنلاین و یا تدریس در منزل را انجام دهید. یک معلم خصوصی آنلاین موفق می تواند از هر جای ایران و جهان شاگرد جذب نموده و به درآمدهای بسیار خوبی برسد. به عنوان مثال پروفایل این معلم خصوصی مجرب که دارنده چند شاگرد ایرانی مقیم آلمان، ترکیه و نروژ و کانادا است را ببینید. در حال حاضر، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، ادبیات فارسی، آمار و احتمالات، علوم، دروس دانشگاهی، ریاضی مهندسی، دروس کنکوری، کامپیوتر و انواع نرم افزارها، زبان آلمانی و فرانسوی، آیلتس و تافل و بسیاری از دروس و زمینه های دیگر درآمد بسیار خوبی دارد. برای جذب شاگرد اطلاعات خودتان را در سایت ایران مدرس www.IranModares.com ثبت کنید.

10 راهکار موثر و عالی برای کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی

1- با علاقه کار تدریس خصوصی و دروس تدریسی خودتان را انتخاب نمائید

برای اینکه بتوانید در کاری موفق باشید قبل از این که هر روش یا تکنیک جدیدی را مورد استفاده قرار دهید باید به آن کار علاقه داشته باشید. وقتی به تدریس خصوصی و دروسی که تدریس می کنید علاقه دارید به صورت ناخودآگاه شاگردهای شما هم به کلاس شما علاقه مند شده و از تدریس شما لذت می برند. اگر شما به دروس تدریسی خودتان و به کاری که انجام می دهید علاقه داشته باشید هر تکنیکی برای تدریس بهتر و موفق تر برای شما موثر خواهد بود. اگر به کار خودتان علاقه نداشته باشید، هیچ روشی نمی تواند باعث شود شاگردهای شما به درس و کلاس شما علاقه مند گردند. این نکته بسیار مهم و کلیدی است.

2- روی تدریس تعداد محدودی درس متمرکز شوید

بهترین معلم فیزیک کنکور ایران فقط فیزیک تدریس می کند. اساتید برتر ریاضی ایران فقط ریاضی را درس می دهند. استادی که در زبان انگلیسی و در زمینه تدریس خصوصی آیلتس (به عنوان مثال) جزو برترین های ایران است فقط زبان انگلیسی درس می دهد. اگر می خواهید بسیار موفق باشید و به درآمدهای عالی برسید سعی کنید روی تدریس یک درس حداقل روی تدریس تعداد محدودی درس متمرکز شوید. اگر دروس بسیار زیادی را تدریس نمائید نمی توانید برای تمام آن دروس بهترین باشید و درآمد شما هم در حد متوسط باقی می ماند.

3- کار تدریس خصوصی را به صورت تمام وقت انجام دهید

یکی از مهمترین و کلیدی ترین نکات برای موفقیت در هر کاری داشتن تمرکز است. شما اگر بخواهید کارهای متعددی را انجام دهید نمی توانید در هیچ کاری به تسلط بالا برسید و ایده و خلاقیت به خرج دهید. بنابراین، اگر می خواهید در تدریس خصوصی بسیار موفق شوید و جزو برترین اساتید کشور برای دروس تدریسی خودتان باشید باید با تمرکز بالا کار کنید و تدریس خصوصی را به صورت تمام وقت انجام دهید.

4- بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و هر روز بهتر شوید

برای موفقیت در کار تدریس خصوصی تسلط بر دروسی که تدریس می کنید بسیار مهم است. دقت کنید که در کلاس های گروهی مدرسه و دانشگاه شما خودتان مباحثی که قرار است تدریس شود را انتخاب می کنید و بنابراین کار شما راحت تر می باشد. اما در کلاس های خصوصی شاگرد شما جزوه کلاسی را به شما می دهد و باید آن جزوه را تدریس نمائید. اگر مسلط نباشید مطمئنا شاگرد را از دست می دهید. خصوصا در جلسه اول تدریس باید کاملا حواستان جمع باشد و با تسلط بالا در کلاس حاضر شوید.

5- تدریس خصوصی آنلاین را با قدرت دنبال کنید

در حال حاضر تدریس خصوصی آنلاین با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. از زمان شروع کرونا بسیاری از افراد ترجیح دادند که از کلاس های مجازی و غیر حضوری برای آموزش دروس، زبان انگلیسی و یا سایر مهارتها استفاده نمایند. اگر می خواهید یک معلم خصوصی موفق با درآمد بالا باشید استفاده از کلاس های آنلاین را مد نظر داشته باشید. سعی کنید با سایتهای تدریس آنلاین آشنا شوید و خودتان هم امکانات و توانایی های لازم برای ارائه دروس مختلف به صورت آنلاین را فراهم نمائید. اگر به صورت مجازی و آنلاین تدریس کنید، بازارکار تدریس خصوصی، برای شما، از شهر محل اقامت خودتان به کل دنیا گسترش پیدا می کند.

6- نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان را در اولویت اول قرار دهید

اگر شاگردهای شما نتیجه عالی بگیرند و از کلاس های خصوصی شما راضی باشند مطمئنا شما هم در کار خودتان موفق خواهید شد. بنابراین برای رسیدن به موفقیت های بزرگ در کار تدریس خصوصی هیچ راهی مستقیم تر از این وجود ندارد که شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. به عنوان مثال اگر برای ریاضی نهم یک شاگرد دارید ایشان را به بهترین نمره برسانید تا برای ریاضی دهم سال بعد هم با شما تماس بگیرد.

7- به کار خودتان متعهد باشید و کار اضافه انجام دهید

اگر شاگردهای شما و والدین ایشان احساس کنند شما با تعهد و با تمام توان برای ارائه عالی درس تلاش می کنید مطمئنا حاضر نخواهند شد کلاس ها را با استاد دیگری ادامه دهند. با تعهد کار خودتان را انجام دهید و از هیچ تلاشی برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان دریغ ننمائید. به گونه ای تدریس کنید که انگار اگر شاگرد شما نتیجه نگیرد هزینه ای به شما پرداخت نمی شود. حتی اگر کلاس های شما تضمینی نیست در این حد متعهد باشید.

8- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید

برای موفقیت در تدریس خصوصی باید تعداد شاگردهای زیادی داشته باشید. در سایت ایران مدرس عضو شوید و دروس تدریسی خودتان را ثبت کنید. با آموزشگاهها در ارتباط باشید و در شبکه های اجتماعی فعالیت خودتان را افزایش دهید.

9- فقط تدریس نکنید، حمایت و پشتیبانی مهم تر است

دانش اموزان و دانشجویانی که از کلاس خصوصی استفاده می کنند معمولا روش های درست درس خواندن و برنامه ریزی و ... را بلد نیستند. در کنار تدریس عالی از شاگردهای خودتان حمایت کنید و به ایشان روش های مطالعه صحیح و درست تمرین کردن دروس و ... را آموزش دهید.

10- روش های تدریس نوین، جدید و خلاقانه را آموزش ببینید

همواره در حال یادگیری باشید. بهترین روش های تدریس را یاد بگیرید و همواره نحوه تدریس خودتان را بهبود ببخشید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه بر روی این لینک کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین نشده است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد تدریس خصوصی آنلاین بهترین معلم فیزیک کنکور ایران ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها ۱۰ راهکار موثر برای کسب موفقیت های عالی و درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی عیدی امسال کارگران معادل چند دلار است؟ امیرعبداللهیان: غرب تصمیم نهایی اش را بگیرد قیمت کوییک درجا زد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) اپلیکیشن آرتان لایف تحت حمایت بانک ملت نیست ​امیرعبداللهیان: رسیدن به توافق خوب در کمترین زمان اراده ماست رزمایش یک روزه هسته ای روسیه آغاز شد اختلاف ۱ میلیاردی مدل های مختلف نیسان + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) قیمت تست کرونا در بخش دولتی و خصوصی اعلام شد ایران با امیرعبداللهیان در حال نهایی کردن برجام؟ حفظ ثبات و امنیت در منطقه قفقاز از اولویت های قطعی ایران است الفبای رمزارز؛ NEAR (نیر) چیست؟ همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان برگزار می شود قیمت وانت های دوگانه سوز چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) رییس سازمان راهداری: پول نگهداری راه ها را نداریم با عیدی امسال چند گرم طلا می توان خرید؟ پیش بینی جالب کارشناسان از آینده بازار مسکن پس از برجام زمین رایگان در امارات برای سرمایه داران موج جدید حملات یک بات نت به مراکز بهداشتی، آموزشی و دولتی وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای روستاییان تهرانی کدام بانک ها وام بدون ضامن را پرداخت کردند؟ راه اندازی واحد مبارزه با سو استفاده از دارایی های مجازی توسط اف‌ بی آی ولوو این هفته ثابت ماند + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) عرضه گسترده مر‌غ‌ ۲۰ هزار تومانی برای تنظیم بازار نوروز و ماه رمضان + جدول قیمت سفته جایگزین چک شده است؟ ضیافت قطری ها برای مهمان ایرانی پس از ۱۰ سال با عیدی کارگران چقدر بیت کوین می توان خرید؟ دست های پشت پرده افزایش قیمت گوشت قرمز ارزان ترین تلویزیون‌ ۵۰ اینچ چند؟ (جدول) ۳۸۰۰ میلیارد تومان دارایی مالی دست به دست شد اگر روسیه اقدامی تهاجمی انجام دهد، پیامدهای شدیدی در پی آن خواهد بود قیمت دنا چقدر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ۱۲ درصد تخت های بیمارستانی در اختیار بیماران کروناست تداوم صدرنشینی فزر در معاملات برتر، در آخرین روز بهمن ماه چه کسی «حرامزاده» است؟ / نگاهی حقوقی به اظهارات جنجالی یک فیلمنامه نویس پرداخت سود ۹۱ درصد سرمایه گذاران صندوق پالایشی یکم از طریق سجام مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟ / زمان واریز سود اعلام شد رشد ۴۲۰ درصدی نقدینگی در هفت سال قیمت خودروهای هاوال + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) جدیدترین سدان لکسوس چه ویژگی هایی دارد؟ تحرکات روزانه صندوق های قابل معامله / صندوق نهال با زیان ۳.۹ درصدی همراه شد ​وزیر خارجه فرانسه: تاکید بر ضرورت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین خواصی از برگ بو که نمی دانستید! تارا اتوماتیک ۱۵ میلیون تومان ارزان شد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) هفته آینده خبر مهمی در زمینه تولید واکسن کرونا اعلام می شود نماد سرخابی ها فردا در فرابورس ثبت می شود علل و علائم بیماری برگر در افراد سیگاری؟ برای کناره گیری روسیه از جنگ هنوز دیر نشده ارتباط بی حسی پاها و بیماری قلبی ادامه ریزش قیمت هایما در بازار + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تدریس خصوصی آنلاین تدریس خصوصی آنلاین کار تدریس خصوصی جدول قیمت کامل درآمد بالا انجام دهید اگر می خواهید زبان انگلیسی ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ داشته باشید معلم خصوصی بسیار خوبی کار خودتان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب

محمدباقر زینالی پژوهشگر، مدرس، آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از انتشار تازه ترین اثر پژوهشی‌اش خبر داد و گفت: به تازگی اثر پژوهشی را با عنوان «روایت اول» از ردیف‌نوشته موسیقی معروفی براساس نگارش لطف الله مفخم برای ویولن را بازگردانی و تصحیح کرده ام که به نظرم یکی از آثار پژوهشی است که می تواند در حوزه های آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

وی در توضیحات تکمیلی پروژه خود بیان کرد: «ردیف» یکی از مهم ترین منابع موسیقی سنتی ایران است که آموزش و اجرای آن از دوره ناصری به تدریج همه گیر شد و یادگیری آن جزو جدایی ناپذیر یادگیری موسیقی سنتی در سال های اخیر شده است. در این مسیر معتبرترین این ردیف ها، ۲ ردیف «میرزا عبدالله» و «آقاحسینقلی» است که هر ۲ ردیفِ سازی محسوب می‌شوند که یکی برای سه تار و دیگری برای تار تدوین شده بود. هرچند نسخه ای که از ردیف «میرزاعبدالله» در حال تدریس است با تار و توسط نورعلی برومند روایت شده است. البته که هر دوی این استادان شاگردان زیادی داشتند که دانسته های خود را به آنها آموزش می دادند تا مطالب منتقل شده و موسیقی حفظ شود. یکی از این شاگردان با استعداد، درویش خان بود که بعد از اتمام دوره شاگردی ردیف، خلاقیت های زیادی نیز در موسیقی ایجاد کرد که از آن جمله می توان به ردیفی برای تدریس با تار اشاره کرد که وی با تنظیمی متفاوت آن را به شاگردان خود تدریس می کرد. از شاگردان معروف درویش خان هم می توان به مرتضی نی داوود و موسی معروفی اشاره کرد که این ردیف را درس گرفته و تدریس می‌کرده اند.

این پژوهشگر گفت: موسی معروفی علاوه بر تدریس، اقدام به نوشتن یادگرفته های خود به صورت نت کرد. جالب اینکه در آن زمان که معروفیِ جوان شروع به نوشتن این ردیف کرد، کمتر کسی در ایران به نت نویسی آشنا بود پس کاری که موسی معروفی انجام داده، در آن دوره پروژه ای بسیار خاص و مهم به نظر می آمد. در گذر زمان این نوشته، در سال ۱۳۱۸ به دست لطف الله مفخم پایان می‌رسد و این هنرمند به سبب شاگردی که نزد ابوالحسن صبا کرده بود این نت ها را به کوک های مرسوم در ویولن منتقل کردتا شاید مورد استفاده نوازندگان ویولن و حتی در تدوین ردیف ویولن صبا قرار بگیرد. ولی این اتفاق نمی‌افتد و نوشته های مفخم تا سال ۱۳۵۶ بدون استفاده می‌ماند. در این سال دست نوشته ها بدون تصحیح توسط فرهنگستان هنر چاپ می شود و در بحبوبه پیروزی انقلاب اسلامی آنچنان که باید دیده نمی شود.

زینالی توضیح داد: سال ۱۳۸۲ به صورت اتفاقی نسخه ای از این کتاب را در کهنه کتاب فروشی‌ای دیدم و آن را خریدم تا شاید استفاده ای از آن داشته باشم. البته تا سال ها فکر می کردم این کتاب همان ردیفی است که به نام ردیف موسی خان معروف است. بعدها متوجه اشتباه خود شدم و در محتوای کتاب کنجکاو شدم. از سال ۱۳۹۳ شروع به کار کردن روی این کتاب کردم و نت ها را برای سهولت اجرا به کوک های مرسوم در ردیف های تار منتقل کردم. بعدها این نوشته ها را تایپ کردم و به فکر چاپ آنها افتادم. سال ها دنبال ناشر معتبر برای چاپ درخور آن بودم. متاسفانه ناشران مختلفی که به آنها مراجعه می کردم همکاری برای چاپ نداشتند و از سال ۹۷ تا ۱۴۰۲ این داستان وقفه ای طولانی برای چاپ کتاب ایجاد کرد. حتی در خلال این پیگیری ها متوجه شدم یک هنرمند و مدرس شناخته شده حوزه موسیقی مانع چاپ این مجموعه توسط چند ناشر شده است. چون این کتاب را با کتاب ردیف موسی معروفی در تضاد می دیده و صراحتا به من گفت که این کتاب ردیف موسی خان را تضعیف خواهد کرد. چون کارشناسی کتاب توسط آن ناشران به این هنرمند موثر موکول شده بود که این جواب منفی مانع از چاپ کتاب در آن سال ها شد. البته در نهایت، کتاب «روایت اول» به صورت ناشر مولف چاپ شده است.

این نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: اشتباهی که در این مدت در برخورد دوستان با این کتاب متوجه شدم این بود که همه فکر می‌کنند این کتاب همان ردیف معروفی است اما این اشتباه به جهت نام موسی معروفی است که روی جلد آمده و پیشینه این ردیف را نمی‌شناسند. به نوعی می شود اذعان کرد که این ردیف را می توان ردیف «درویش خان» نامید. ضمن اینکه این کتاب برای کسانی که علاقه‌مند به پژوهش درباره ردیف و روند شکل‌گیری و رشد آن هستند، می‌تواند سودمند باشد و کاری که من انجام دادم پژوهشی روی زندگی موسی معروفی و لطف الله مفخم پایان، تصحیح اشتباهات موجود در نسخه اصلی کتاب، انتقال به کوک‌های جدید و مضراب‌گذاری نت ها برای ساز تار بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: این ردیف به تنهایی هنوز قابلیت آن را ندارد که به صورت مستقل به عنوان ردیف استفاده شود. باید پژوهش بیشتری درباره جمله بندی‌ها و رفع اشکالات آن انجام شود تا ابهامات کامل رفع شود. همین طور، در تلاشم که نسخه ای صوتی از آن تهیه کنم تا نتها مفهوم صوتی پیدا کنند و نغمات و ملودی‌های جدید به گوش ردیف دوستان و علاقه‌مندان موسیقی ایرانی برسد.

کد خبر 6096823 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود