Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@14:37:23 GMT

اعتراض باشگاه آلومینیوم اراک به اشتباهات داوری

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۲۹۱۲

اعتراض باشگاه آلومینیوم اراک به اشتباهات داوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، باشگاه آلومینیوم اراک در اعتراض به داوری دیدار شب گذشته مقابل پرسپولیس، بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

در جریان بازی شب گذشته تیم فوتبال آلومینیوم مقابل پرسپولیس، دو صحنه واضح (نه مشکوک) داوری اتفاق افتاد که هر بیننده تلویزیونی و افرادی که در هر زاویه‌ای در ورزشگاه آزادی بودند متوجه اشتباه داوری شدند اما کمک داور دوم مسابقه دو اشتباه فاحش انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۳۹ مهرداد بایرامی، مهاجم آلومینیوم در فرصت تک به تک قرار گرفته بود اما اشتباه و تصمیم عجیب کمک داور دوم یک موقعیت مسلم گلزنی را از اراکی‌ها گرفت.

عجیب‌تر اینکه همین کمک داور در دقیقه ۷۶ پرچمی که در نیمه اول به اشتباه بالا برده بود را به ناحق بالا نبرد تا مهاجم پرسپولیس گلزنی کند و سرنوشت بازی را با این دو اشتباه تغییر داد.

تیم فوتبال آلومینیوم در این فصل و بنابر نظر تمام کارشناسان داوری بیشترین ضرر را از داوری کرده و در مسابقات حساسی مقابل حریفان بالای جدولی خود مقابل تیم‌های سپاهان، استقلال، پیکان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران از داوری متضرر شده که این سریال اشتباهات در بازی هفته هجدهم برابر پرسپولیس نیز ادامه پیدا کرد.

حتی اگر در سه بازی از ۶ مسابقه اشاره شده اشتباهات داوری علیه آلومینیوم اتفاق نمی‌افتاد، این تیم الان جایگاه سوم یا چهارم جدول را دراختیار داشت اما شاید نامه‌هایی که در این فصل بدون جنجال به فدراسیون فوتبال زده شده بی‌تاثیر بوده و ما هم باید مثل برخی‌ها با سروصدا حق خودمان را بگیریم تا به تیمی که دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، ظلم نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلومینیوم آلومینیوم اراک آلومینیوم پرسپولیس بیانیه آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 

آخرین تقابل دو تیم در چارچوب هفته دهم این فصل لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با برتری یک بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید. سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است: 

*یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه با علی خسروی ناظر ویژه داوری و عضو کمیته داوران خوش و بش کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*سرمربی سابق تیم پرسپولیس از سوی هواداران تیمش به شدت تشویق شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*نبیل باهویی از لیست پرسپولیس خط خورد و جایی در میان بازیکنان اصلی و ذخیره نداشت.

*رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان چهار بازیکن ترکیب اصلی سپاهان یودند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند.

*گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی‌فر از ترکیب اصلی پرسپولیس پیش‌تر پیراهن سپاهان را پوشیده بودند.

*هواداران سپاهان پیش از شروع بازی علیه بیرانوند شعار دادند که با واکنش این دروازه‌بان همراه شد.

*چند دقیقه پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه نقش جهان ازدحام شده بود.

*جو ورزشگاه نقش جهان قبل از مسابقه با طرح‌های هواداران سپاهان بسیار جذاب شده بود.

*بازیکنان سپاهان در نیمه دوم با ۵ دقیقه تأخیر وارد زمین شدند.

*کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی به تصمیمات داور معترض بودند.

*موعود بنیادی‌فر داور بازی در دقایق پایانی به ژوزه مورایس بابت اعتراضش کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!