Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:22:06 GMT

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر از فرودگاه تبریز

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۳۱۴۹

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر از فرودگاه تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: در ۱۰ ماهه سالجاری بیش از یک میلیون مسافر از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جابجا شدند.

رامین آذری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طبق آمار منتشر شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تا ابتدای بهمن ماه سالجاری یک میلیون و ۴۰ هزار و ۵۸۰ مسافر از فرودگاه تبریز اعزام و پذیرش شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشدی ۲۹ درصدی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر همین اساس تعداد نشست و برخاست پروازها در فرودگاه تبریز از ۷۷۶۷ پرواز در سال گذشته به ۱۰ هزار و ۱۹۷ پرواز در ۱۰ ماهه سالجاری رسیده است که نشان دهنده‌ی افزایش ۳۱ درصدی در این بخش است.


وی همچنین با اشاره به تعداد پروازهای فرودگاه تبریز در دی ماه سالجاری نیز گفت: از مجموع ۹۷۸ پرواز در دی ماه، تعداد ۸۱۴ پرواز سهم مسیرهای داخلی و ۱۶۴ پرواز نیز به مسیرهای خارجی اختصاص داشت که مسیر «تبریز–مهرآباد» (و بالعکس) در پروازهای داخلی و مسیر «تبریز-استانبول» (و بالعکس) در پروازهای بین المللی پرتردد ترین مسیرهای پروازی فرودگاه تبریز در دی ماه سالجاری بودند.


آذری همچنین در بخش دیگر سخنان خود افزود: از پنجم اسفند ماه سالجاری، فرایند انجام پروازهای عتبات فرودگاه تبریز به ترمینال حج این فرودگاه منتقل می‌شود.


به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرودگاه تبریز، وی یادآور شد: با توجه به چشم انداز افزایش پروازهای مسیر «تبریز–نجف» در هفته‌های آتی و همچنین در پیش بودن پروازهای ویژه ایام نوروز به جهت جلوگیری از تداخل پروازها و خدمت رسانی مطلوب‌تر به مسافرین محترم فرودگاه تبریز، کلیه‌ی پروازهای عتبات از هفته آینده به ترمینال حج این فرودگاه انتقال خواهند یافت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرودگاه تبریز فرودگاه پرواز پروازهای داخلی فرودگاه تبریز ماه سالجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

کد خبر 6092726

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول