Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، با استفاده از این امکان جدید، کاربران اپلیکیشن پیشواز قادر خواهند بود برای هر مخاطب خود، آهنگ پیشواز متفاوت و خاصی را انتخاب و فعال کنند. به این ترتیب، با هر بار شماره‌گیری آن مخاطب، آهنگ پیشوازی متفاوت با  سایر مخاطبان، برای وی پخش خواهد شد.

در جشنوارۀ اپلیکیشن پیشواز که تا پایان اسفند ماه ادامه دارد، ۲۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل به قید قرعه، در ازای فعال‌سازی هر آهنگ پیشواز با استفاده از گزینهٔ مخاطب خاص، برندۀ ۱۰۰هزار تومان اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسل، تا سقف ۵۰۰هزار تومان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، اپلیکیشن پیشواز را با هدف تسهیل دسترسی مشترکان خود به بانک جامع و گستردۀ آهنگ‌های پیشواز، ارائه کرده است.

«آهنگ پیشواز» یکی از خدمات پرطرفدار ایرانسل است که با استفاده از آن، مشترکان می‌توانند در هنگام دریافت تماس، به جای صدای بوق معمولی، فایل صوتی مورد نظرشان را از بین آهنگ‌های پیشواز موجود، برای تماس‌گیرنده پخش کنند. ایرانسل در اوایل راه‌اندازی شبکۀ خود، این امکان را برای نخستین بار در ایران، به مشترکان تلفن همراه ارائه کرده بود.

اپلیکیشن «پیشواز» که نسخۀ اولیۀ آن در سال ۱۳۹۳ به مشترکان ایرانسل عرضه شد، علاوه بر امکاناتی مانند دسترسی به تمامی آهنگ‌های پیشواز ایرانسل با امکان جست‌وجو از طریق نام آهنگ، نام صاحب اثر و…، امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، طبقه‌بندی آهنگ‌ها در دسته‌بندی‌هایی نظیر توصیه‌شده‌ها، پرفروش‌ترین‌ها، جدیدترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها را نیز فراهم کرده است.

امکان فعال‌سازی پیشوازهای پیش‌فرض با عنوان پیشواز فوری و با قابلیت غیرفعال‌سازی خودکار، امکان تنظیم پیشواز برای موقعیت‌های مختلف (مثلا در زمان حضور در جلسه)، امکان انتخاب قسمت دلخواه از آهنگ مورد نظر و امکان تنظیم یک خواننده یا یک آلبوم خاص به عنوان پیشواز (پیشوازهای یک خواننده یا یک آلبوم، به صورت روزانه برای کاربر تنظیم می‌‌شود.)، از جمله دیگر قابلیت‌های متنوع این اپلیکیشن است.

امکان ساخت پیشواز از آهنگ و صدای کاربر نیز از دیگر قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن است. کاربر می‌تواند صدای خود را در اپلیکیشن آپلود کند و پس از تأیید، آن را به عنوان آهنگ پیشواز خود فعال کند.

کاربران سیستم‌عامل اندروید می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۵۷۵* لینک دانلود اپلیکیشن را از طریق پیامک دریافت کنند. همچنین قادر هستند اپلیکیشن پیشواز ایرانسل را از طریق بازار جامع محتوای «چارخونه» به نشانی charkhoneh.com دریافت و نصب کنند. این اپلیکیشن در Play Store نیز با جست‌وجوی «پیشواز ایرانسل» در دسترس است.

علاوه بر این، نسخۀ وب این اپلیکیشن، در نشانی my-pishvaz.com/smart و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، در دسترس است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد شرکت ایرانسل اپراتور آهنگ پیشواز کیف پول کاربران اپراتور دیجیتال نسخۀ اپلیکیشن اخبار مرتبط چند کاربر از خدمات اپراتورهای دیگر استفاده کردند؟ طرح صیانت از فضای مجازی هفته آینده تصویب می شود از هر طرف فشار آمد تا کار انجام نشود، اما طرح به زودی تصویب می‌شود دلیل قطع پیامک های بانکی چیست؟ تبلیغات عجیب همسریابی در سطح شهر تهران! توییتر برای هزاران کاربر از کار افتاد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها تعیین پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان پذیر شد با عیدی امسال کارگران چند کیلو برنج و گوشت می توان خرید؟ بال مرغ کیلویی چند؟ (جدول) سود سهام عدالت چه روزی واریز می شود؟ ریزش قیمت سمند ادامه دارد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) صعود بی وقفه قیمت وام مسکن/ مهلت دریافت وام تخفیف دار تمدید شد ​مذاکرات مقامات روسیه و اتحادیه اروپا درباره مسائل باقی‌مانده در مذاکرات وین با ۷۴۰ میلیون خودروی ژاپنی بخرید + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ادعای معاون وزیر صمت در مورد کاهش قیمت ٤٥٠٠ قلم کالا تحقیقات روی بارسلونا، تیم بدون لوگو و آرم! + عکس بورس امروز ۳۰ بهمن / بازگشت پول به بازار، ممکن است؟ قیمت خودروهای جِی ام سی + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ۹۲ و ۷۰ میلیون فالوئر فیک برای رونالدو و مسی! قیمت جدید پژو ۴۰۵ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) تامین اجتماعی، مشتری بیمه سرمد شد الزام فروش ارز صادراتی قیر در نیما کوچکترین خودروی آلمانی چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ​امیرعبداللهیان: تهران از خود قرمز خود در مذاکرات وین نمی‌گذرد گوشی های ۶ میلیونی هوآوی (جدول) ۱۰ راهکار موثر برای کسب موفقیت های عالی و درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی عیدی امسال کارگران معادل چند دلار است؟ امیرعبداللهیان: غرب تصمیم نهایی اش را بگیرد قیمت کوییک درجا زد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) اپلیکیشن آرتان لایف تحت حمایت بانک ملت نیست ​امیرعبداللهیان: رسیدن به توافق خوب در کمترین زمان اراده ماست قیمت خودروهای برلیانس + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) رزمایش یک روزه هسته ای روسیه آغاز شد قیمت تست کرونا در بخش دولتی و خصوصی اعلام شد ایران با امیرعبداللهیان در حال نهایی کردن برجام؟ حفظ ثبات و امنیت در منطقه قفقاز از اولویت های قطعی ایران است الفبای رمزارز؛ NEAR (نیر) چیست؟ همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان برگزار می شود قیمت وانت های دوگانه سوز چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) رییس سازمان راهداری: پول نگهداری راه ها را نداریم با عیدی امسال چند گرم طلا می توان خرید؟ پیش بینی جالب کارشناسان از آینده بازار مسکن پس از برجام زمین رایگان در امارات برای سرمایه داران موج جدید حملات یک بات نت به مراکز بهداشتی، آموزشی و دولتی وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای روستاییان تهرانی کدام بانک ها وام بدون ضامن را پرداخت کردند؟ راه اندازی واحد مبارزه با سو استفاده از دارایی های مجازی توسط اف‌ بی آی ولوو این هفته ثابت ماند + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) عرضه گسترده مر‌غ‌ ۲۰ هزار تومانی برای تنظیم بازار نوروز و ماه رمضان + جدول قیمت سفته جایگزین چک شده است؟ ضیافت قطری ها برای مهمان ایرانی پس از ۱۰ سال با عیدی کارگران چقدر بیت کوین می توان خرید؟ دست های پشت پرده افزایش قیمت گوشت قرمز ارزان ترین تلویزیون‌ ۵۰ اینچ چند؟ (جدول) ۳۸۰۰ میلیارد تومان دارایی مالی دست به دست شد اگر روسیه اقدامی تهاجمی انجام دهد، پیامدهای شدیدی در پی آن خواهد بود بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اپراتور آهنگ پیشواز کیف پول کاربران اپراتور دیجیتال اپلیکیشن پیشواز جدول قیمت کامل ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ آهنگ پیشواز آهنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شد. 

نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۸ اجرا و میزبانی از ۳ هزار و ۴۱۵ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۷۸۸ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «روال عادی» به کارگردانی کیارش رُست که اجرای خود را از ۳۰ فروردین در تالار چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۸ اجرا و میزبانی از ۶۰۴ مخاطب توانست به فروشی معادل ۸۴ میلیون و ۲۷۶ هزار تومان برسد. 

نمایش «توقف اتانازی» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۴ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۱۱۰ مخاطب، توانست به فروشی معادل ۱۵۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «آن بُرد» به کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی ساعت ۱۸ با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۶ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۳۹۶ مخاطب، فروشی معادل ۲۱۲ میلیون۲۹۶ هزار تومان داشته است. 

نمایش «پس از» به کارگردانی مرتضی کوهی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی، با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۴۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۴ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۲۰۵ مخاطب به فروشی معادل ۱۳۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «آبی گونه» به کارگردانی کاوه مهدوی که از ۲۳ فروردین در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۵۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۴ اجرا و میزبانی از ۵۱۶ مخاطب به فروشی معادل ۵۳ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «کان لم یکن» به کارگردانی سید علی موسویان که از ۲۶ فروردین در تالار سایه با ظرفیت صندلی۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۵۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۱۲ اجرا، ۳۰۲ مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل ۲۷ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان دست یافته است. 

نمایش «نظام ابن عربی» به کارگردانی یاسمین عباسی که از ۲ اردیبهشت‌ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان به صحنه رفته است، با ۶ اجرا میزبان ۱۲۳ مخاطب بوده و به فروش ۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان دست پیدا کرده است. 

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «سلطان عمرا بمیرد» به کارگردانی محمدجواد کبودرآهنگی که از ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳به صحنه رفته است؛ چهارمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۱۵۷ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۱۰۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، مبلغ ۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان فروخته است. 

همچنین نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان نیز که اجرای خود را از ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده است؛ با ۱۵ اجرا توانسته است ۴۹۸ تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، توانسته مبلغ ۲۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان بفروشد. 

در تالار هنر، نمایش «انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۳ اسفندماه ۱۴۰۲ با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۶ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۶۰۱ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۴۴ میلیون و ۱۲۱ هزار تومان دست پیدا کند. 

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۱۵ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۷۶۱ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۵۰ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایشنامه‌خوانی «پینوکیو» به کارگردانی داود زارع که ۷ اردیبهشت‌ماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری انجام شد، با ۱ اجرا و قیمت بلیت ۸۰ هزارتومان، توانست ۲۴۴ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروش ۱۹ میلیون و ۸۸۸ هزار تومانی برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید