Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری  گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری و سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان چابهار موضوع رسیدگی و دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان چابهار قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی به منظور دستگیری عاملان این اقدام، با کار شبانه‌روزی و اقدامات فنی صورت گرفته تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند و موفق شدند هویت متهمان و اعضای یک باند 3 نفره که در چندین فقره سرقت و زورگیری اخیر در سطح شهرستان چابهار فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با اقدام به موقع ماموران پلیس، مخفیگاه متهمان تحت نظر انتظامی استان قرار گرفت که نهایتاً طی یک عملیات ضربتی اعضای این باند سه نفره دستگیرشدند.

سردار طاهری گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند،  در تحقیقات تکمیلی تاکنون اعضای این باند به 4 فقره زورگیری و سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان چابهار اقرار کرده‌اند و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی از این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سارقان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد